Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Snoezelactiviteiten

  • Rosemarie01

    http://www.debelevenis.nl/

    Misschien is dit interesant om eens te gaan kijken of te doen met de client!!!

  • Pier de Jong

    Hallo Hanneke,

    heb jij nog die activiteiten. Ik ben docent SPW aan de hoornbeeckcollege en ben vioortdurend op zoek naar materiaal voor studenten. Als je het kunt missen dan zou ik het heel graag willen hebben. vr.gr. Pier de Jong

  • Nellie de Groot

    Hallo Hanneke,

    Ik ben de afgelopen 5 jaar werkzaam op een PG afdeling, waar ik ervaring heb met snoezelen, snoezelbad sessies enz.

    Maar vind het heel fijn om ideeën uit te wisselen. Ben erg geïnteresseerd in jouw boek. Zou je mij dat toe willen zenden? heel erg bedankt. Ik laat zeker nog wat horen. Groetjes Nellie

  • marion

    Hanneke

    Kun je het boek ook naar mij toesturen

    SUPER Bedankt(tu)

    r.draaijer@tiscali.nl

  • Kim

    Dag Hanneke

    Ik doe mijn stage orthopedagogie in een WZC met ouderen met verzonken dementie.

    Kan je mij jouw boek mailen? Ik zoek inspiratie om activiteiten te organiseren.

    Je zou er mij een heel groot plezier mee doen.

  • helen asselman

    Hoi Hanneke,

    Ik ben werkzaam als activiteiten begeleidster op pg en somatiek. Je zei dat je je boek digitaal hebt, zou ik die van je toegestuurd kunnen krijgen?, ik kan nog wel wat tips gebruiken.

    Bedankt en groetjes, Helen

    Helenasselman88@hotmail.com

  • Elke

    Hey Hanneke,

    Ik werk zelf met mensen met een matige tot ernstige mentale beperking.

    Ik ben op zoek naar een aantal activiteiten rond snoezelen.

    Zou je mij eventueel je activiteiten kunnen doormailen.

    Mijn mail adres is elkepeeters82@hotmail.com

    Alvast bedankt.

    Groetjes Elke.

  • G

    Per 1 april ga ik werken in een particuliere zorgvoorziening voor dementerende ouderen.

    Ik ben aan het inventariseren wat ik allemaal kan gaan doen.

    Ik zou heel graag gebruik maken van je activiteitenboek.

    Ik hoor wel of je het door wil sturen.

    Groeten Gina

  • G

    Hoi Hanneke,

    Mijn e-mail gina.jbbj@hotmail.com

    Groetjes Gina

  • jeanet

    Hallo,

    Kun je mij ook je digitale boek toezenden, ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken

    bedankt, jeanet