hoi hanneke,
ik ben 3e jaars verzorgende, en doe mijn scriptie over snoezelen, zou jij mij dat boek wat je hebt gemaakt naar me toe willen sturen? Lijkt me erg intressant..!
alvast bedankt..
marjan_blom@hotmail.com
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHallo Hanneke,
Er is al veel belangstelling geweest voor je boek, is ook een heel mooi initiatief!
Zelf ben ik werkzaam als psycholoog. In een van de huizen waar ik werk is een huiskamer ingericht (op een meerzorgafdeling) waar mensen verblijven waarbij snoezelactiviteiten het beste aansluiten. Dit staat nog allemaal in zijn kinderschoenen. Tot nu toe hebben we wel een aantal activiteiten die we doen met de mensen, maar de mogelijkheid om te varieren is altijd prettig. Ook richting familie om aan te geven wat we de mensen kunnen bieden.
Daarom zou ik graag een kijkje willen nemen in jouw boek, is dit mogelijk? Ik zou het fijn vinden als je wil reageren op emailadres bianca_peters@hotmail.com
Groeten, Bianca
Hallo Hanneke,
Ik werk op een kleinschalig wonen project met in elk huisje 7 licht tot zwaar dementerende ouderen. We zijn ruim een jaar geleden gestart. We zijn nog steeds aan het zoeken naar nieuwe activiteiten. snoezelen is een optie, maar we hebben nog niet zo veel ervaring. Zou jij wat ideeen kunnen sturen. alvast bedankt.
Groetjes Tiny
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?