Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Snoezelactiviteiten

  • marjan

    hoi hanneke,

    ik ben 3e jaars verzorgende, en doe mijn scriptie over snoezelen, zou jij mij dat boek wat je hebt gemaakt naar me toe willen sturen? Lijkt me erg intressant..!

    alvast bedankt..

    marjan_blom@hotmail.com

  • Bianca

    Hallo Hanneke,

    Er is al veel belangstelling geweest voor je boek, is ook een heel mooi initiatief!

    Zelf ben ik werkzaam als psycholoog. In een van de huizen waar ik werk is een huiskamer ingericht (op een meerzorgafdeling) waar mensen verblijven waarbij snoezelactiviteiten het beste aansluiten. Dit staat nog allemaal in zijn kinderschoenen. Tot nu toe hebben we wel een aantal activiteiten die we doen met de mensen, maar de mogelijkheid om te varieren is altijd prettig. Ook richting familie om aan te geven wat we de mensen kunnen bieden.

    Daarom zou ik graag een kijkje willen nemen in jouw boek, is dit mogelijk? Ik zou het fijn vinden als je wil reageren op emailadres bianca_peters@hotmail.com

    Groeten, Bianca

  • Kim

    Hoi Hanneke.

    Ik werk met mensen met een verstandelijke beperking (laag niveau).

    Nu ben ik op zoek naar snoezelactiviteiten & ik ben dan ook erg benieuwd na je boek!

    Zou je hem misschien kunnen sturen?

    Alvast bedankt!

    Groetjes Kim

    *mailadres; kimmie_89@msn.com

  • Pipi

    Hoi Hanneke,

    Ook ik ben erg geintereseerd in je werk.

    Zou je mij dit ook toe willen sturen?

    paulineklijn@hotmail.com

  • evelien

    Hallo,

    Ik ga binnenkort aan de slag als ab'er en ben ook erg geinteresseerd in je boek! Zou je deze ook naar mij kunnen sturen?

    Alvast bedankt.

    Groetjes Evelien

    evelien_valkenburg@hotmail.com

  • tiny van lierop

    Hallo Hanneke,

    Ik werk op een kleinschalig wonen project met in elk huisje 7 licht tot zwaar dementerende ouderen. We zijn ruim een jaar geleden gestart. We zijn nog steeds aan het zoeken naar nieuwe activiteiten. snoezelen is een optie, maar we hebben nog niet zo veel ervaring. Zou jij wat ideeen kunnen sturen. alvast bedankt.

    Groetjes Tiny

  • tiny van lierop

    Hallo Hanneke,

    mijn emailadres is tiny.van.lierop@planet.nl

    groetjes Tiny

  • Wanda

    Hoi Hanneke, zou je het snoezelactiviteitenboek dat je hebt gemaakt ook naar mij willen sturen? Ik werk in een verpleeghuis met dementerenden en ben op zoek naar goede ideeën voor activiteiten. Alvast bedankt, gr. Wanda.

  • brclan

    Zou ik tegen betaling van de kosten ook een exemplaartje mogen hebben.

    We hebben de vraag gehad om misschien iets met snoezelen te gaan doen, alleen heb ik er denk ik niets mee! of heb ik nu een heel verkeerd beeld?

  • Yolande

    Hallo,

    Ik ben leerlingverzorgende, wie kan mij aan het materiaal van Hanneke helpen?