Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik kom er helemaal niet uit bij dit werkstuk spw4(activiteitenbegeleiding)

• brclan

waar loop je precies tegen aan?

• Inge

Hallo

Ik ben bezig met mijn stage spw4 activiteitenbegeleiding. Heb al opdrachten gemaakt. Maar loop ook tegen tijdgebrek aan gezien ik fulltime meedraai en ernaast nog mijn gezinnetje heb.

Kun je mij wat uitgewerkte opdrachten mailen.

Mvg

Inge

• brclan

Ik zoek eigenlijk alle opdrachten voor mijn opleiding

of is er iemand die voor mij al een kant en klaar diploma heeft?

Dan graag wel met mijn volledige naam erop!

Tsjonge tjonge tjonge dat iemand om hulp vraagt bij een werkstuk oke!

Maar HALLO!!!! ik heb mijn diploma behaald en niet gehaald,,,,bij de super!

Is het mode om alles maar zo in je bezit te krijgen?

Sorry ik hoop dat er geen hulp komt voor de zogenaamde drukke mensen die geen tijd hebben om scripties te schrijven of werkstukken te maken.

Ik hoop alleen dat je niet mijn collega wordt!

Want of je als je er niets voor wilt doen MIJN ideale collega wordt?!

sorry totale onbegrip!!!!

onder dit bericht staat het originele bericht dus ja en is dus echt gepikt!!!! excuses aan Kattekop maar ik kon het niet beter verwoorden dan dat daar staat.

Wel ik er nog bij vermelden dat ik toen als alleenstaande moeder met 2 kinderen van 2 en 5 en de opleiding en de stage daarnaast een 24 uur per week een baan om mijn kleine gezinnetje helemaal in mijn 1tje het gerooid hebt!

Door keihard werken en s avond en soms zelfs s nachts mijn opdrachten gemaakt heb ben ik nu al weer jaren een kanjer van een Ab er, met alle vaardigheden die een AB er moet hebben…….

Een hele trotse Activiteitenbegeleidster.

• activiteitenbegeleiding

Dit topic wordt gesloten. Mensen kunnen hulp vragen op dit forum/prikbord. Het is niet de bedoeling dat mensen hier gaan vragen om kant en klaar uitgewerkte opdrachten! Er is al genoeg over verteld, dus het lijkt mij duidelijk.

Advies en hulp vragen oké, verder zelf je eigen opdrachten maken, zodat je trots kunt zijn op je zelf behaalde diploma.

Wanneer je het nu niet tijdens je opleiding kunt, dan kun je het in je werk ook niet en verdien je het diploma dus niet.

(Ps: Mocht iemand dergelijke berichtjes op dit forum lezen, geef het door, ik zal ze verwijderen)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.