Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ik kom er helemaal niet uit bij dit werkstuk spw4(activiteitenbegeleiding)

• charmed21

Wie heeft pas ook spw4 gedaan richting activiteitenbegeleiding?Ik snapniks van het werkstuk, kan niks vragen op school omdat dit mijn laatste module is die ik vorig jaar niet heb gehaald.Ik sta dus niet ingeschreven op de school maar mag wel deze module maken.Wie helpt mij?

• Marina

Hoi,,

Wat wil je of moet je weten dan???

Ik ben 2 jaar geleden afgestudeerd.

Groeten en ik hoor het hopelijk wel, als ik je kan helpen wil ikdat graag doen.

• Jet

Ben nu ruim 4 jaar afgestudeerd, maar als je je vragen specifieker kan stellen kunnen we je misschien beter helepen.

Vind het overrigens wel raar dat school er niets aan doet en dat je nog wel een module moet doen terwijl je niet ingeschreven staat!

Weet je zeker dat je een rechtsgeldig diploma krijgt op deze manier?

• an'tjeee

Hey,

Ik ben afgelopen jaar afgestudeerd, en ik heb al mijn werkstukken, boeken en opdrachten nog! Op dit moment ondersteun ik ook een andere student, dus mail me maar om welk vak het precies gaat! Voor informatie kijk ook even op www.abcafe.tk

• nienke

Hey,

Ik zit nu in het 2e jaar van spw4 en ik heb erg veel moeite met dit werkstuk, ik ging op zoek naar mensen die me zouden kunnen helpen en las net jou berichtje. ik hoop dat jij me zou willen helpen en me eventueel even te emailen.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Nienke

• Geja

Hallo,

Ik doe SPW4 18+. Doe de opleiding in 1 jaar. Ik werk op de meerzorg p.g. Het afstudeerproject is een project waarin ik zelf 1 of meerder beroepsproducten voorbereidt en uitvoer op mijn BPV- adres. Ik wil graag i.v.m. de certificering een overzicht maken van elke bezoeker (of een aantal) wat voor soort activiteiten hen aanspreekt. Ik moet zelf iik de criteria opstellen van mijn beroepsproduct…..

Kan iemand mij helpen?an'tjeee schreef:

>

> Hey,

>

> Ik ben afgelopen jaar afgestudeerd, en ik heb al mijn

> werkstukken, boeken en opdrachten nog! Op dit moment

> ondersteun ik ook een andere student, dus mail me maar om

> welk vak het precies gaat! Voor informatie kijk ook even op

> www.abcafe.tk

• karel maassen van den brink

hallo an'tjee

ik ben bezig met een competentie gerichte opleiding spw4 activiteitenbegeleiding

het leren opzich gaat goed alleen heb ik veel moeite met de opdrachten ik moet in totaal 72 opdrachten doen

dat is gemiddeld zo'n 4 a 5 opdrachten per week ik moet in september klaar zijn en het lukt me nog niet erg

dus ik zou wat hulp heel erg op prijs stellen eventueel tegen vergoeding als ik maar goed geholpen word

dus mocht u mij kunnen helpen graag

gr karel

• Kattekop

Ik zoek eigenlijk alle opdrachten voor mijn opleiding

of is er iemand die voor mij al een kant en klaar diploma heeft?

Dan graag wel met mijn volledige naam erop!

Tsjonge tjonge tjonge dat iemand om hulp vraagt bij een werkstuk oke!

Maar HALLO!!!! ik heb mijn diploma behaald en niet gehaald,,,,bij de super!

Is het mode om alles maar zo in je bezit te krijgen?

Sorry ik hoop dat er geen hulp komt voor de zogenaamde drukke mensen die geen tijd hebben om scripties te schrijven of werkstukken te maken.

Ik hoop alleen dat je niet mijn collega wordt!

Want of je als je er niets voor wilt doen MIJN ideale collega wordt?!

sorry totale onbegrip!!!!

• Anneliese Sojer

an'tjeee Schreef:

——————————————————-

> Hey,

>

> Ik ben afgelopen jaar afgestudeerd, en ik heb al

> mijn werkstukken, boeken en opdrachten nog! Op dit

> moment ondersteun ik ook een andere student, dus

> mail me maar om welk vak het precies gaat! Voor

> informatie kijk ook even op www.abcafe.tk

Zou je mij ook willen helpen?

• Henny Voets

Wie wil mij thuis bijles geven in werkstukken maken voor spw4 , ik kom er in mijn eentje niet uit !!!

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.