Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dagbestedingscoach wie is dat?

  • patricia

    hallo allemaal,

    ik ben activiteitenbegeleider maar werk als dagbestedingscoach.

    nu is er bij ons nog geen functieprofiel voorhanden.wie werkt ook als dagbestedingscoach en heeft een functieprofiel voorhanden met taken in beschreven.

    groetjes

  • H

    Ik kan je er wel eentje bezorgen al is de functie bij ons inmiddels weer aan het veranderen.

  • tes

    dagbestedingscoach is toch een moderne benaming voor activiteitenbegeleider?

  • patricia

    hallo h, ik zou de functieprofiel graag van je ontvangen.wil je deze per email sturen? bedankt!

    ik ervaar dat de functie dagbestedingscoach toc een veel eisendere functie is dan de ab functie.teminste in onze instelling.er word verwacht dat je meer coachend bezig bent en minder uitvoerend.dat doet een ab-er toch niet? graag nog meer reacties.en dan zie ik vaak dat je als ab-er in schaal 35 zit en als dagbestedingscoach in 40 -45.

  • caatje

    Ik zou ook graag een copie ontvangen ook wij worden dagbestedingsoach en ik ben benieuwd wat dat precies inhoud

    Groet Caatje

  • tes

    Ik ga over een maanden een cursus volgen voor dagbestedingscoach, dus tegen die tijd zal ik er wel meer over te weten komen.

  • Judith

    Hoi Patricia, ik heb wel een functieprofiel van een AB-er want op internet zie ik geen duidelijk verschil tussen een AB-er en dagbestedingscoach, dus misschien kan je hier wat mee.

    Groetjes Judith

  • patricia

    hoi, ik heb een functieprofiel van een ab-er maar niet die van een dagbestedingscoach. ik heb de cursus dagbestedingscoach onlangs gevolgd. je bent andere aan het coachen op dagbesteding; de vrijwilliger( die zelfstandig functioneert binnen onze organisatie), verzorgende, voedingsassistenten etc voeren aktiviteiten uit.

  • Kim

    Heeft er toevallig ook iemand een copie voor mij van de functieomschrijving van dagbestedingscoach? Met vriendelijke groet Kim

  • miranda

    hoi patricia,

    Graag zou ik ook een omschrijving of een funtie profiel van de dagbestedingscoach willen ontvangen.

    groietjes miranda