Activiteitenbegeleiding ouderen/instellingen met "Nederlandse Liedjes van Vroeger”

Op zoek naar een muzikale invulling voor je programma in verzorgingstehuis of instelling als activiteitenbegeleidster?

Als de Oranje Man heb ik een liedjesprogramma met Nederlanstalige Liedjes van Vroeger. Ik vind dit ontzettend leuk en ben helemaal in de Nederlandstalige liedjes van vroeger gedoken. De jaren 30,40,50,60 Liedjes als “Breng eens een zonnetje”, “Schep vreugde in het leven”, “O wat ben je mooi”, “Sophietje”, “Het Dorp”, “2 Ogen zo blauw”, “Op een mooie Pinksterdag”, “Tulpen uit Amsterdam”, “Zoek de zon op”, “Spring maar achterop”, “Wie is Loesje” en “Ik heb een keukentje”

https://www.youtube.com/watch?v=f6jLNr3gEVo


filmpje “Nederlandse Liedjes van Vroeger Medley 1″

Dus ben je op zoek naar een grote of kleine muzikale invulling voor je activiteitenprogramma neem dan contact op. Zo heb ik o.a. een 2 uur durend programma met liedjes van Vroeger maar verzorg ik ook de muziek tijdens een feestmaaltijd of bijv de presentatie van een feestavond of middag afgewisseld met wat liedjes tussendoor. Groot of klein evenement? Neem gewoon contact op!

Heel erg bedankt alvast en graag tot ziens!


Wilhelmus J. Hoekstra – De Oranje Man

www.oranje-man.nl

wilhelmus@oranje-man.nl 06-48491183

Regelmatig krijg ik te horen als ik vertel over mijn Liedjesprogramma “Hollandse Liedjes van Vroeger” of “Nederlandse Liedjes van Toen en Nu” als “De Oranje Man” wat ontzettend leuk en dat had de activiteiten begeleiding moeten weten. Het punt is dus echter vaak weten ze het nog niet. Maar hoe kom je nu met de activiteitenbegeleiding in aanraking.

Ik zet natuurlijk mijn informatie op internet en ik ga zelf op zoek naar instellingen, verzorgingscentra en bejaardentehuizen. Maar wat fijn zou het zijn als mij contactpersonen zouden worden doorgegeven zodat ik gericht aan hen informatie zou kunnen versturen.

Je zou mij ontzettend helpen en heel erg blij maken als je een contactpersoon kent en deze dan aan mij doorgeeft. Hierbij dan ook mijn verzoek dit aan mij door te geven als je iemand kent die activiteiten verzorgt als activiteitenbegeleidster voor evenementen voor ouderen / senioren / (dementerende) bejaarden in bejaardentehuis / verzorgingstehuis of bij instellingen.

http://www.oranje-man.nl/activiteitenbegeleiding-ouderen-instellingen-met-nederlandse-liedjes-van-vroeger/