Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Carnaval

• Zoë

Hallo,

Ik werk in een activiteitencentrum voor ernstig meervoudig gehandicapten. Nu is mij de eer om een carnavalsactiviteit neer te zetten voor het hele DAC. Het belevingsnivo van de gehandicapten ligt op baby t/m dreumes nivo en bijna alle mensen zijn rolstoel afhankelijk.

Ik sta even op zwart. Iemand ideeën om een activiteit op juist nivo neer te zetten?

Groetjes Zoë

• Lammie de Vries

Hallo Zoé'.

Ik kom van boven de rivieren dus weet niet of ik daar geschikt voor ben maar een paar adviezen misschien.

Ik zou in ieder geval zorgen voor herkenbare carnevalsmuziek , Willempie , Paard in de gang enz. het liefst live .

Ook veel slingers , vlaggetjes, confetti ,toetertjes en van die afrolpiepers zodat ze ook zelf mee kunnen blazen. rolstoel polonaise .Een snoezelpersoon die , op zijn carnavals is aangekleed en bij de kinderen langs gaat met zachte streel/ kriebel materialen . Graag hoor ik van je hoe het is gegaan , wens je in ieder geval sukses en plezier ,

groetjes Lammie.