Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kleurboeken

• brclan

Hallo allemaal,

Ik heb in het verleden mij aangeboden om mee te werken om de kleurboeken evt uit te proberen.

Wel jammer dat de starter van dit topic nooit meer wat van zich heeft laten horen?????

Veel reacties van liefhebbers op dit topic geweest en geen reactie hoever het zou staan van de starter, daarom wil ik graag de tip geven dat ik een geweldig stel kleurboeken heb gevonden.

In 1 woord "geweldig!

betaalbaar en mooi boeken en ook nu prenten.

Link is

volgens mij geen echte reclame want het gaat om onze doelgroep datgene te bieden waar vraag naar is.

succes.

Caat

• Rosemarie

Kan je me een preciezer email adres geven omtrend de kleurplaten

Ik kan ze namelijk niet vinden

Ik heb des tijds ook gereageerd maar nooit wat gehoort

Dank

• brclan

http://www.prosenior.nl/Producten/Kleuren_Tekenen_Schrijven_Knippen/KleurenTekenSchrijvenKnippen.html

je ontvangt 6 x 4 verschillende dus totaal 24 kleurboeken voor 29 euro. ( verzendkosten?) weert ik niet meer.

• brclan

http://www.prosenior.nl/Producten/Kleuren_Tekenen_Schrijven_Knippen/KleurenTekenSchrijvenKnippen.html

6 x 4 verschillende kleurboeken totaal 24 voor ongevver 29.95 euro ( verzendkosten weet ik niet meer. Maar ze zijn het echt dubbel en dwars waard

• Rosemarie

Bedankt!!!!

• brclan

Graag gedaan er zijn meerdere series erg mooi stuk voor stuk en echt een aanrader.

• Rosemarie

Misschien wil jij tegen betaling van het papier en de postzegels wel eneke copieen opsturen zodat ik kan zien wat het is????

• brclan

stuur me een prive bericht!

klik om mijn naam en dan met melding van jou email adres dan kan ik contact met je opnemen.

• Jose Alblas

Omdat ik zelf kleurboeken en platen zocht en niets kon vinden in Nederland, heb ik voor mijn groepje bijzondere clienten ze nu zelf maar geimporteerd, ik verkoop ze ook via mijn site www.mejongstezusje.nl.

In de winkel met Feelgoodies zijn ze te vinden, ik weet, dit is reclame, maar als activiteiten begeleidster weet ik ook hoe moeilijk het is om een kleurboek voor volwassenen te vinden. Bij mijn vrienden met beperking gebruik ik ze nu en ze zijn heel enthousiast.

Dus, snuffel eens rond in mijn winkel zou ik zeggen :)

Groet,

Jose