Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Boek geheugenfitness

  • Barry

    Hallo,

    In een eerdere baan gebruikte ik het boek Geheugenfitness veel van H. Kuiper, ISBN 9789055744404. Inmiddels ben ik van baan veranderd en op mijn nieuwe werkplek is het boek niet voorhanden. Ik heb al vanalles geprobeerd: internet afgezocht, boekhandels afgestruind, maar ik kan er niet meer aan komen. Heeft iemand misschien nog suggesties?

  • brclan

    ik heb gelezen dat het in herdruk is genomen?

  • Barry

    Oh, dat zou mooi zijn! Ik heb eerder de uitgeverij gemaild, maar die hebben er verder niets over gezegd. Even afwachten dan maar…

  • Rosemarie

    Navraag gedaan bij ThiemeMeulenhoff uitgevers.

    Boek wordt niet meer geleverd of herdrukt :S

    Ik was ook zeer geinteresserd in het boek, maar helaas

  • Rosemarie01

    Barry,

    Blijf Bol.com in de gaten houden daar heb ik er een gisteravond 2de hands exemplaar gekocht.

    Ben erg benieuwd naar het boek.

    Hoop er net zo veel plezier aan te gaan beleven als jij beschrijft in je oproep.

    Je kan ook een zoek opdracht bij de slegte opgeven dan zoeken zei 1 jaar lang op internet naar een toevallige aanbieder..

    Succes met zoeken

    Groetjes Rosemarie

  • Rosemarie01

    Helaas is deze koop niet doorgegaan

    Sta dus nog steeds met lege handen

    Het was te mooi om waar te zijn!!

  • Nettie

    Ook ik ben al bijna een jaar op zoek naar dit boek, met dezelfde resultaten als jullie: wordt niet herdrukt, waar ik ook zoek, nergens meer te leveren. Zelfs contact gehad met een bedrijf ( ben naam kwijt) die nog wel eens onverkochte boekpartijen opkoopt vanuit magazijns ed…….ook niet. Ben ook nog geen goed vervangend alternatief tegen gekomen,helaas. We blijven zoeken….

  • Rosemarie01

    Nettie,

    Ik heb een bedrijf gevonden die nu nog 2 boeken in voorraad heeft.

    Nenko Nederland

    Industriestraat 11

    5331 HW Kerkdriel

    Tel. (+31) 418-631723

    Fax. (+31) 418-632619

    E-mail: mail@nenko.nl

    Ze hadden er 3 ik heb er nu een bestelt misschien iets duurder dan via Bol.com

    Maar ik heb hem eindelijk!!!! als het goed is morgen in de bus.

    Succes

    Ik hoor graag of het gelukt is

  • Nettie

    Ben erg blij, ik heb hem ook. Ze zijn daar nu ook uitverkocht! Rosemarie bedankt!!!!

  • Rosemarie01

    Er wordt er nu ook aan aangeboden via marktplaats