Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bingo verhalen?

  • Giny

    Hallo, wie kan mij helpen aan bingo verhalen? Ik heb er al wel wat van zeelandnet gehaald, maar die kennen de cliënten al.

    Het liefst wil ik graag een bingo verhaal voor koninginnendag.

    Alvast bedankt, gr Giny

  • francinek

    Hai Giny,

    Een bingo verhaal is ook zelf te schrijven. Je moet er even voor gaan zitten maar met wat creativiteit kun je er een persoonlijk tintje aan geven wat kan leiden tot een komisch verhaal.

    Groeten,

    Margriet.

  • Leny

    Hallo Giny,

    Kijk eens op de AB-site .

    Daar staat in de rechterkolom het woord bingoverhalen,als je daar op klikt vind je een groot aantal leuke teksten.

    Succes Leny.

  • Pièrre Rijerse

    Bingo KERST verhalen en/of SINTERKLAAS verhalen.

    Graag dan tot 1 tot 75. Niet te lang!

  • Rosemarie01

    http://communities.zeelandnet.nl/data/activiteiten/index.php?page=13&showpage=38646

    Op Zeeland net heb je een ab site die 33 bingo verhalen heeft staan.

    Ik hoop dat bovenstaande link werkt.

  • Matthy

    graag een sinterklaasverhaal tot 75

    bedankt Matthy

  • Margriet

    Het is heel leuk om zelf een bingoverhaal te schrijven waarin je persoonlijke dingen kunt verwerken. Bijvoorbeeld over de instelling waar je werkt, mensen waarmee je werkt etc. Laat je fantasie gaan en je hebt gegarandeerd succes ermee !

  • klaske postma

    Ik ga vaak als vrijwilliger met een groep mensen op vakantie ,nu zoek ik daar bingo verhalen voor .Wie kan mij helpen???

  • anja Maathuis

    Leny Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo Giny,

    > Kijk eens op de AB-site .

    > Daar staat in de rechterkolom het woord

    > bingoverhalen,als je daar op klikt vind je een

    > groot aantal leuke teksten.

    >

    >

    >

    > Succes Leny.

  • ilonca

    ik heb een dagje uit voor gasten van de Zonnebloem. We willen dan graag een kerst-bingo doen. Wie kan mij aan een verhaal helpen?

    Bij voorbaat hartelijk dank.