Help! Ik ben op zoek naar een Country & Western muziekgroep die tegen een schappelijke prijs `s middags kan komen optreden in ons zorgcentrum, maar kan tot op heden niets vinden. Wie kan mij aan een adres helpen.
Groeten,
Margriet.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk weet niet in welke hoek van Nederland je zit?
Maar idee ?
Wij hebben een country dansgroep benaderd en zij hebben voor muziek en optredens gezorgd en dat was spot goed koop en gaf gelijk een goede sfeer. Ook hebben ze aan de doelgroep van ons een gemakkelijke dans geleerd en al bij al een gezellige middag.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt?
Hai Francinek
type op google countrydans leiden in en je komt bij allerlei info over countrydansen uit. Ik neem aan dat het huis wel een geluidsinstallatie om cd te draaien heeft en ik zou deze suggesties benaderen met de vraag of ze een demo kunnen geven. helaas ik zit aan de andere kant van nederland in Leeuwarden.
succes!
Hallo, Wij zijn de dansclub Power of Love uit den Bosch. Leiden is een beetje ver uit de buurt maar als alternatief kunnen wel onze dansleiders komen en julie een workshop countrylinedance aanbieden. Wie goed kan lopen kan ook nog dansen. Wij hebben wel meer in verzorgingstehuizen opgetreden en gelest dat was altijd erg leuk. We hebben eigen krachtige geluidsspullen en zijn handig op de laptop zodat we snel kunnen inspelen op het publiek. Gemiddeld kost een workshop ongeveer EURO 75, excl reis en verblijf. Bij de workshop is een gratis lesboek inbegrepen.
Je kunt onze stijl en countrydansclub zien op www.geluidstechniek.tk
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?