Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

verhoogde bloembakken

• Cindy

Hallo allemaal,

Wij hebben bij ons op de afdeling een nieuw terras gekregen.

Nou wil ik dit dus optimaal gaan benutten en hebben we verhoogde bloembakken nodig, aangezien het grootste deel van onze bewoners in een rolstoel zit, of slecht ter been is.

Wie heeft ervaring met het maken van deze bakken? Kan je ze misschien ergens kopen? Heeft er iemand foto's?

Bedankt alvast!

Groetjes Cindy

• Rosemarie

Hallo Cindy

Wij hebben doormiddel van vrijwilligers en sponsors verhoogde planten bakken

gemaakt.

Ik zal even kijken of ik foto's heb en anders maak ik ze even.

Wij zijn er echt heel blij mee.

groetjes Rosemarie

• Jeanne

Ik heb ze ook thuis, zelf gemaakt, als je een mailadres opgeeft kan ik foto mailen. We hebben ze van resthout gemaakt, dat was goedkoper, je kan dan varieren in maat, net hoe het je uitkomt.

als je mailadres niet wil uitschrijven, haal dan het vinkje weg bij : “emailadres verstoppen” als je reageert op deze mail. Datn kunnen anderen iig reageren.

• Cindy

Hallo Rosemarie,

Een foto zou heel erg welkom zijn! Bedankt voor de snelle reactie!

Hallo Jeanne,

Hopelijk lukt het zo om me de foto te mailen……

Bedankt alvast!

Groetjes Cindy

• Puthenaer

Check marktplaats. zoek op 30*30 tegels. Zijn ook in jouw buurt vast wel gratis af te halen. Mep ze netjes doormidden met een moker; bouw een mooi muurtje met de gebroken kant naar buiten en je krijgt stevige, mooie bakken. Plant er een paar rotsplantjes tussen en voilà. Voor weinig een paar mooie bloembakken op elke gewenste hoogte!

• fabienne

hallo,ik ben kinesist in de rvt en ben op zoek naar info ivm verhoogde bloembakken .Wie kan er mij ideeen en/of foto's mailen ivm die verhoogde bloembakken of andere ideeen om te tuinieren met dementerende bejaarden of rolstoelgebruikers.

Dank bij voorbaat

fabienneCindy schreef:

>

> Hallo allemaal,

> Wij hebben bij ons op de afdeling een nieuw terras gekregen.

> Nou wil ik dit dus optimaal gaan benutten en hebben we

> verhoogde bloembakken nodig, aangezien het grootste deel van

> onze bewoners in een rolstoel zit, of slecht ter been is.

> Wie heeft ervaring met het maken van deze bakken? Kan je ze

> misschien ergens kopen? Heeft er iemand foto's?

> Bedankt alvast!

> Groetjes Cindy

• jose

http://www.oostenrijksebloembakken.nl/