Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kleurboeken

• Wim Annink

Wij zijn bezig, naar vragen uit de markt, om een kleurboek uit te geven op A3 formaat tbv senioren in allerlei gradaties. Met serieuze kleurplaten van verschillende onderwerpen. Per seizoen andere aangepaste items, verzoek onderwerpen van bv. Rien Poortvliet tot Anton Pieck of…… vul maar in of geef maar aan.

We zoeken nog plaatsen waar we een pilot kunnen uitzetten voor een betere afstemming van onderwerpen en doelgroepen.

Mocht u interesse hebben meld u zich aan.

m.vr.grt

Wim Annink / Rene Sanders

• Rosemarie

Ik vind het een goed idee!!, werk met psychiatrische ouderen

We hebben een activiteit kleuren en het is soms moeilijk niet al te kinderachtige kleurplaten te vinden.

De clienten vinden tijdens het kleuren hun rust vaak terug.

• tessa

Goed idee, waar kunnen we ons aanmelden?

groeten,

Tessa

• antje

Zelf werk ik met dementerende ouderen die graag kleuren.

Moet altijd lang zoeken voor ik geschikte kleurplaten vind want de meeste zijn erg kinderachtig.

Vind dit een prima initiatief.

• wendy philippo

Ook wij zijn zeer geinteresseerd in een kleurboek die niet kinderachtig is. Zouden er ook wel mee willen werken aan de tot standkoming!

Ben werkzaam in verpleeghuis Den Weeligenberg een verpleeghuis voor PG maar we hebben ook een afdeling jong dementerenden en een afdeling psycho gerontologie.

Met groet Wendy Philippo

• Geke

Ook ik hou me aanbevolen!

• Marielle

Hierbij wil ik aangeven dat ik interesse heb voor de pilot m.b.t. de ontwikkeling van de kleurboeken.

Ik ben werkzaam als activiteitenbegeleidster in een verpleeghuis. Waar ik werk met de doelgroep dementerende ouderen. Ik bied hier o.a. de schildersvereniging aan. Waar ik zeker denk dat dit bij aan zou kunnen sluiten.

groetjes Marielle

• Willemien

Op dit moment ben ik ook bezig met een kleurmap te maken per thema voor ouderen, een echte opgave. Maar voor je afstudeerproduct moet je wat. Maar mandela's zijn echt heel handig hierbij, ook heb ik na lang spuren allerlei kleurplaten gevonden, vaak nog wel wat kinderachtig maar ik werk met oudere psychiatrische patienten, en die vinden het over het algemeen moeilijk om detail kleurplaten te maken. Zonder al teveel details maar wel boeiend, dit missen we echt op onze afdeling. Dit is dus nog wel heel hard nodig! Hou me aanbevolen, en ben heel erg benieuwd naar het resultaat.

• Jana

Ik wilde even vragen welke studies je moet volgen om kleurboeken te ontwerpen. Of kan je dit op zelfstandige basis doen. zijn er ook bedrijven die zulke ontwerpers aannemen?

• Kattekop

jammer dat ik hier niets meer van gehoord heb.