Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Werken Als AB-er in Amsterdam

• selma weller

Hoi mensen dit prikbord,

Na jaren werken op verschillende kinderdagverblijven in amsterdam als pedagogiche medewerker te hebben gewerkt.

Wil ik dit jaar graag een nieuwe uitdaging.Dus dacht ik,ik ga terug naar waarvoor ik gestudeerd heb,namelijk activiteitengeleidster. Door de jaren heen is natuurlijk veel veranderd.Dus heb ik een vraag: wie kan mijn helpen aan een lijst van centra's is de buurt van Amsterdam,die op zoek zijn naar nieuwe mensen of in ieder geval namen van centra's.

groetjes Selma

• Johan Stoopendaal

Geachte mevrouw Weller, beste Selma,

Graag wil ik reageren op uw oproep via dit prikbord. Mijn naam is Johan Stoopendaal en ik ben werkzaam voor stichting Maatjesplatform.Dit is een stichting die ondersteuning biedt aan jongeren met een functionele beperking (arbeidsgehandicapten) als het gaat om werk, stage of werkervaring. Het gaat daarbij om jongeren met een lichamelijke of psychische beperking en om jongeren met een chronische aandoening. Deze jongeren hebben een leeftijdsindicatie van18 tot 30 jaar. Voor èèn van onze clienten zijn wij op zoek naar een activiteitenbegeleider op ZZP basis. Het gaat hier om een jongeman van 19 jaar, woonachtig in Amsterdam met een niet aangeboren hersenletsel die rolstoelgebonden is.

Zou u mij kunnen informeren of u nog op zoek bent naar werk, en zo ja, zou u mij een recent CV kunnen toesturen via johan@maatjesplatform.nl.

Met vriendelijke groet,

Maatjesplatform, Johan Stoopendaal