Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Muziek vraag Loes Luca

• Rosemarie

Wie is er bekend met de cd van Loes Luca - Wenend in 't portaal??

Mijn vraag is zitten de songteksten er ook bij in het boekje.

Of heeft iemand deze songteksten??????

Wel staat er beschreven dat er in het boekje unieke verhaaltjes staan achter de liedjes.

Voor mijn zanggroepje leek me dit wel een leuke cd maar om nu alle songteksten zelf uitte typen….

Hartelijke Dank

• Caatje

Hai ik heb info op internet gevonden dat de teksten in het cd boekje erbioj zitten

TOELICHTING

De in 1953 ‘zingend geboren’ Loes Luca groeide op in een gezellige Rotterdamse familie die elke aangelegenheid aangreep om levensliedjes te zingen. De actrice en comédienne studeerde af aan de Academie Voor Expressie, trad op met de bands The Petticoats (een duo met haar moeder Ina) en Nénette et les Zézettes en speelde in veel voorstellingen bij toneelgezelschap Orkater. Bij het grote publiek is Luca vooral bekend geworden met haar typetjes in het televisieprogramma Klokhuis en als de pittige zuster Klivia in de speelfilm Ja Zuster Nee Zuster. Ook presenteerde ze in 2002 in de Arena een speciale avond voor het huwelijk van prins Willem-Alexander en prinses Máxima. Het album Wenend In ‘t Portaal biedt een nostalgische terugblik op de ’goede oude tijd'. Luca zingt met haar 72-jarige moeder Ina maar liefst 27 zwierige smartlappen. De originele levensliedjes worden meerstemmig en met veel gevoel voor humor gezongen. Mocht je ze willen meezingen: alle teksten staan in het kleurige en mooi vormgegeven cd-boekje! (SvdP)

• Caatje

Kijk eens op: http://www.muziekweb.nl/menu/digileen/index.php

kan je hem een week op je comp krijgen te leen?

Ik heb er geen ervaring mee nog…

• Rosemarie

Hartelijk dank, voor je snele reactie.

Ik ga er mee aan de slag!!