Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

betaalbaar entertainment aangeboden

• feestduo

In de afgelopen jaren hebben wij een aantal keren optredens verzorgd voor ouderen en ook voor geestelijk/lichamelijk gehandicapten.

Omdat wij hier zelf veel plezier aan beleefde zijn wij gaan werken aan een 2 uur durende show voor senioren en een 2 uur durende show voor geestelijk/lichamelijk gehandicapten. Wij komen als duo doordeweeks overdag voor €175,00 excl. 6%btw en reiskosten. Wanneer U meer info wilt, mail ons even, dan sturen wij U een brochure. Hopenlijk tot ziens!

Feestduo Marijke en die Kale!!!

P.s. Het is altijd erg moeilijk om de juiste personen te bereiken…

Onze excuses als deze reactie hier niet op zijn plaats is!

• Chrissy

maar dit is reklame…. dus wordt het weer weggehaald.

(Mij stoort het overigens niet zo hoor.)

Neem comtact op met instellingen/organisaties waar je wil optreden en vraag naar de coördinator activiteitenbegeleiding of vrijetijdsbesteding.

Tip: Verder heb je echt een website nodig, dus misschien kan je bij eerstvolgende optredens meteen goede foto's laten maken (vraag wel toestemming, er mogen meestal geen clienten op staan van een organisatie)

Tip: De term “geestelijk gehandicapten” gebruiken we al jaaaaaren niet meer, meestal wordt “mensen met een verstandelijke beperking” gebruikt. En voor mensen met een lichamelijke beperking moet je mijns inziens wel een andere insteek maken dan voor mensen met een verstandelijk beperking. Die kan je niet hetzelfde benaderen in bejegening.

Veel succes!

• feestduo

Beste Chrissy,

Allereerst bedankt voor de tips.

Even over tip 1: een website hebben wij met een aparte pagina over dit onderwerp.

Tweede tip: Bedankt… ik heb met diverse mensen hier over gesproken en iedereen verteld wat anders… Ik ga er van uit dat ik nu de juiste benoeming weet en zal die in mijn advertentie/website veranderen.

Verder zag ik hier ook gelijksoortige berichten. Vandaar dat ik dit bericht plaatste.

M.v.g. Arthur

• feestduo

Nogmaals bedankt voor de tip…

En om aan te tonen dat wij snel leren ;-)

www.seniorenmuziek.nl

vr.gr. Arthur

• Caatje

Ik vind dat dit wel moet kunnen, zolang het belang om een fijne dagbesteding aan te bieden als doel staat. Soms is het erg lastig om goede muzikanten te vinden. Dus wat mij betreft moet het gewoon mogelijk zijn.

Caatje

• Chrissy

Goeie site hoor, en “de woonboot” krijg ik nu al niet meer uit mijn hoofd ;-)

• feestduo

Caatje, bedankt voor de tip!

E mailen vanaf de hoofdpagina is nu mogelijk…

• Arthur Elsman

Ik heb weer een nieuwtje…

Elk jaar viert het feestduo carnaval en zij spelen dan mee met het dweilbandje “yuki yaki” in Den Bosch e.o.

De orkestleider is dan de 82 jarige “Lowie d'n enigste”

Deze is inmiddels een “bekende nederlander” geworden door zijn optredens bij Paul de Leeuw!

Zijn bijdrage in de show van Paul staat op plaats 4 van leukste stukjes uit de show!

Omdat Lowie veel aanvragen krijgt maar gezien zijn respectabele leeftijd dit niet alleen kan doen hebben wij een show gemaakt waar wij (het feestduo) Lowie zijn voorprogramma zijn….

*** WIj hebben met Lowie gereperteerd en het is écht leuk geworden!

Kijk even op www.seniorenmuziek.nl

• Ria van den Elzen

Ik was een beetje aan het googelen en daar vond ik de volgende site.

Hier staat vanalles op en wellicht horen jullie daar ook bij te staan.

http://www.activiteitenbegeleiding.com/index.asp

groetjes Ria.Arthur Elsman schreef:

>

> Ik heb weer een nieuwtje…

> Elk jaar viert het feestduo carnaval en zij spelen dan mee

> met het dweilbandje “yuki yaki” in Den Bosch e.o.

> De orkestleider is dan de 82 jarige “Lowie d'n enigste”

>

> Deze is inmiddels een “bekende nederlander” geworden door

> zijn optredens bij Paul de Leeuw!

> Zijn bijdrage in de show van Paul staat op plaats 4 van

> leukste stukjes uit de show!

>

> Omdat Lowie veel aanvragen krijgt maar gezien zijn

> respectabele leeftijd dit niet alleen kan doen hebben wij een

> show gemaakt waar wij (het feestduo) Lowie zijn voorprogramma

> zijn….

>