Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Activiteitenbegeleider die al langer in het vak zit! Wie helpt mij?

• Katelijne Jongeneelen

Hallo allemaal,

Dit jaar rond ik mijn opleiding SPW4 af, door het maken van een portfolio. Voor dat portfolio moet ik ook de ontwikkeling van de activiteitenbegeleiding in beeld brengen.

Dit wil ik graag doen in de vorm van een interview waarin ik vragen stel over het werkveld. Ik ben daarvoor op zoek naar iemand die werkt als (activiteiten)begeleider. Het liefst al langere tijd, denk aan bijv. al 20 of 30 jaar. Ik zou namelijk ook graag het verschil in beleving tussen werken toen en nu in beeld willen brengen. Het vak werd toen gezien als fröbelvak, nu veel minder. Is er iemand die dit ook zo ondervindt? Of juist totaal niet?!

Bent u of kent u iemand die mij zou kunnen helpen? Mail mij dan.

Mijn mailadres is:

katelijne_jongeneelen@hotmail.com

Alvast hartelijk bedankt!!

Groetjes Katelijne

p.s. het interview kan zowel via de mail of post als in het echt worden afgenomen, net waar de voorkeur ligt.

• schelte

Hallo Katelijne,

Ik ben al 20 jaar ervaringdeskundige op het gebied van cavia's en met name de rol van activiteitenbegeleider. Ik vind het geen probleem als je mij wilt intervieuwen.

Ik hoor het graag

• Chantal

Ik ben 15 jaar activiteitenbegeleidster in verschillende huizen, wel alleen in de ouderenzorg. Je mag me altijd intervieuwen.

Vr. Groeten Chantal

• monique

Hallo Katelijne

Ik werk nu 20 jaar als activiteiten begeleider, heb ervaring in het werken met mensen met een verstandelijke beperking, 10 jaar in revalidatie sector en in totaal 10 jaar dagbehandeling PG.Werk meerdere jaren als eerst verantwoordelijke en heb veel alleen gewerkt.(eenmanspost)

Je mag me altijd vragen toemailen.

monique

• Katelijne Jongeneelen

Hoi Chantal, heel hartelijk bedankt maar ik heb inmiddels iemand geïnterviewd. Ik zal mijn bericht ook proberen te verwijderen, al heb ik nog niet helemaal ontdekt hoe ik dat moet gaan doen hihi.

Bedankt!

Groeten Katelijne

• Katelijne Jongeneelen

Hoi Monique, heel hartelijk bedankt maar ik heb inmiddels iemand geïnterviewd. Ik zal mijn bericht ook proberen te verwijderen, al heb ik nog niet helemaal ontdekt hoe ik dat moet gaan doen hihi.

Bedankt!

Groeten Katelijne

• Katelijne Jongeneelen

Haha Schelt, heel grappig.

• mariekevanha

mag ik misschien ook het interveriew lezen? heb info nodig voor school.

gr

• Anneke

Hallo,

Is het misschien ook mogelijk om de info bij dit bericht te zetten?

Ik ben namelijk op zoek naar begrippen over de activiteiten begeleiding van het jaar 1990 tot nu.

Op internet kan ik het niet goed vinden met uitleg erbij.

Ik hoop het!

Met vriendelijke groet,

Anneke

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.