Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Activiteitenbegeleiding en werk

• Selma M.Weller

Hallo mensen van dit forum,

Ik, Selma ben op zoek naar een nieuwe uitdaging. Op dit moment ben ik werkzaam als pedagogische medewerker op een kinderdagverblijf,maar dat contract loopt per 8 janaurie af.Daarvoor heb ik gewerkt op een naschoolse opvang.

Maar nu ben ik op zoek naar iets nieuws. En ik dacht meer het werk te gaan doen waarvoor ik heb geleerd heb,namelijk activiteitenbegeleiding.

Het werk-gebeid is Amsterdam.

Wie kan mij helpen aan een baan of helpen naar welke instanties ik kan bellen of schrijven. Want ik weet niet zo goed welke instantie ik kan benardener.

Met vriendelijke groet,

Selma M.Weller

• Caatje

Ik denk persoonlijk dat je het beste alle verzorgingshuizen verpleeghuizen ziekenhuizen e.d in jouw regio kan aanschrijven.

Dus gewoon een open sollicitatiebrief schrijven met een goede motivatie.

Tuurlijk ontvang je vele brieven dat ze op dit moment niemand zoeken maar …..

Ik heb dat ook 2 x gedaan en ik heb er er beide keren een fijne baan aan overgehouden.

Juist tijdens het gesprek werd aangegeven dat zij de voorkeur hieraan gaven omdat dit dan meer gemotiveerde mensen opleverden dan dat zij een advertentie zetten.

Helaas weet ik geen vacature ik woon in het hoge noorden vandaar

• Selma M.Weller

Hoi Caatje,

Bedankt voor je advies.

Hopelijk komt er iets uit,zoals een nieuwe baan.

Groeten,

Selma

• Jeanne

Hai Selma,

Op deze site vind je oa. zorgvacature sites in verschillende delen van het land. Dus zoek je regio en je vind niet alleen vacatures maar ook de gegevens van heel veel zorgorganisaties/instellingen.

En verder eens met Caatje: heel veel schrijven, alvast bellen voor mondelinge info over een vacature helpt soms ook extra, dan herkennen ze iig je naam en verhaal alvast.

Groet Jeanne

http://www.utrechtzorg.nl/links.htm

• selma weller

Hoi Jeanne,

Bedankt voor je reactie. Want behulpzaam forum is dit. Dit had ik veel eerder moeten doen

Groet Selma