Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Namen activiteiten centrum/ afdeling

• Bets

Misschien een rare vraag, maar het DAC waar jullie werken, heeft dat nog een aparte naam?

• Cindy

Hallo Bets,

Bij ons binnen de stichting zijn er verschillende dagbehandelingen, opvang etc etc……

Enkele namen hiervan zijn; de Roek, de Poffer, de Karakiet, de Wingerd, de Lelie, de Linde, de Zwaluw. Dit zijn enkele namen van onze opvang.

Hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes Cindy

• Esther

Het verpleeghuis waar ik stage liep, noemde de activiteitenruimte De Boei

Waar ik nu werk wordt het gewoon AB-ruimte genoemd.

• tessa

Hoi,

Kunnen de clienten zelf niet iets bedenken? Daar kan je dan gelijk een prijsvraag van maken,

groeten,

Tessa

• Bets

Bets, clienten waar ik mee werk kunnen niet praten. Hebben het belevigsnivovan een baby/ dreumes

• Marion

Hoi Bets

Bij ons hebben alle namen Bloemen!

Margriet, Klaproos, Korenbloem, zonnenbloem en Floriade.

Succes ermee!

Marion

• annemiek

Het bedenken van een naam is meestal wel moeilijk.

Vaak is een AC verbonden met een hoofdgebouw en dat heeft meestal een naam/thema. Probeer hier wat aan te koppelen, bv. waddenzee–het eiland. oid.

Soms heeft de wijk waarin je zit een thema,bv. wateren, componisten, bloemen, enz.

Ga in die lijn verder

En clienten van lager nivo kunnen ook kiezen, maar je moet het alleen klein brengen. DMV het visualiseren van je thema, plaatjes van bloemen of beroemdheden.

Mijn advies is : Denk niet te moeilijk en zorg dat het uitspreekbaar blijft