Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opzoek naar baan als activiteitenbegeleidster in de provincie Zeeland

• Sylvia Heyenrath

Hallo,

Ik ben opzoek naar een leuke baan als activiteitenbegeleidster. Ik heb diploma SPW-4 AB en werk op dit moment in een verpleeghuis voor dementerende ouderen, als woonbegeleidster.

Het beroep waar ik voor geleerd heb kan ik hier helaas te weinig tot uiting brengen. Er worden wel activiteiten gedaan, maar toch anders dan ik mij een aantal jaren geleden had voorgesteld. Het is wel leuk werk maar toch.

Ik en mijn gezin willen verhuizen naar Zeeland en daarom ben ik daar opzoek naar de baan activteitenbegeleidster.

Ik ben erg creatief, heb leuke ideeen, en ben erg gemotiveerd.

Ik zou graag ook met een andere doelgroep willen werken , b.v. in de gehandicaptenzorg of met kinderen in enn dagactiviteitencentra zodat ik mijn horizon kan verbreden en meer ervaring op kan doen ook in een andere doelgroep als alleen ouderen.

Wie bied mij een kans?

Sylvia.

• José

Hoi Sylvia,

Ik woon en werk als AB-er in Zeeland.

Ik kan je vertellen dat het geen eenvoudige opgave voor je wordt.

Je kunt eens informeren bij Arduin zij doen wel veel met AB-ers, maar vaak meer in de begeleidende sfeer.

Ook Emergis vraagt wel eens AB-ers hier werk je met psychiatrische patiënten.

Het ligt er ook een beetje aan waar je wilt gaan wonen.

Succes ermee en als je nog vragen hebt hoor ik het wel!

Groetjes José