Hoi allemaal!
Ik ben bezig met mijn eindproject.
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de actuele ontwikkelingen zijn van de activiteitenbegeleiding?
Hééééél erg bedankt alvast.
Liefs Kim
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsAls ik jou was zou ik zoeken op trends en ontwikkelingen in de zorg iva google, elke trend en ontwikkeling heeft gevolgen voor de activiteitenbegeleiding; bijvoorbeeld vergrijzing heeft grote gevolgen voor de activiteitenbegeleiding, als ik jou was zou ik er dan een paar kiezen en die gaan uitwerken in je eindproject,
groeten,
Tessa
Hallo,
Een ontwikkelingen binnen de activiteitenbegeleidig:
–> Meer een op een werk
–> Kijken vanuit de client
–> Werken vanuit de zorgvraag van de client. Hier zoveel mogelijk gehoor aan geven
–> Vergrijzing
–> Bezuinging
–> Zorgboerderijen
–> Ouderiniatiefen denk aan huizen e.d.
Ik hoop dat je nu vooruit kan.
Groet Marieke
Hallo Kim,
ik las bij toeval, nadat ik gegoogeld had dat jij bezig bent geweest met een eind-project over ontwikkelingen in de activiteitenbegeleiding.
Ik ben zelf namelijk bezig met de opleiding personeel en arbeid, voor deze opdracht ben ik momenteel bezig met het beschrijven van ontwikkelingen
binnen de activiteitenbegeleiding. Ik kom er nu achter dat informatie hierover op internet zeer schaars is, het is voor mij een deeltaak, waardoor ik
weinig tijd heb voor onderzoek helaas. op donderdag 02 juli 2009, moet ik mijn opdracht klaar zijn. Zou je me svp op weg kunnen helpen met informatie
hierover? Ik zou je daar zeer dankbaar voor zijn!!!
vriendelijke groet,
Bas Robben
bas.robben@live.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?