Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wij zoeken een enthousiaste collega

• Gabrielle

Hallo,voor een verzorgingshuis in Purmerend zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega die ons team dagbesteding komt versterken!

Binnen de dagbesteding werken wij met P.G en Somatisch geindiceerde clienten.

Wij zijn op zoek naar iemand met een diploma mdgo-ab of spw4 die voor 18u per week(volgens rooster) beschikbaar is.

Ben je geinterresseerd,stuur mij dan een mail.

groet Gabrielle

• Hetty van Lunen

Hall Gabrielle misschien een late reactie maar ik las je vraag voor een enthousiaste collega om jullie team te versterken.

Ik ben aktiviteitenbegeleidster met 16 jaar ervaring, als jullie nog niet voorzien zijn wil ik graag solliciteren.

Met vriendelijke groet

Hetty van Lunen

• Caatje

hetty je kunt beter de naam van Gabrielle in het bericht aanklikken dan kun je haar direct een mailtje sturen. Gaat sneller. Nu moet je hopen dat ze regelmatig deze site bekijkt. Met een mailtje krijgt ze hem in de mailbox!

Succes

• Gabrielle

Hallo Hetty,

Voor meer informatie over de vakature kun je contact opnemen met Ans Grosmann (teamleider interne zorg) Het betreft verzorgingshuis De Tien Gemeenten 0299-424451. ps.Ans is op woensdags vrij.

Succes en groeten GabrielleHetty van Lunen schreef:

>

> Hall Gabrielle misschien een late reactie maar ik las je

> vraag voor een enthousiaste collega om jullie team te

> versterken.

> Ik ben aktiviteitenbegeleidster met 16 jaar ervaring, als

> jullie nog niet voorzien zijn wil ik graag solliciteren.

> Met vriendelijke groet

> Hetty van Lunen