Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Snoezelactiviteiten

  • Cindy

    Hallo allemaal,

    Ik werk sinds 2,5 jaar op een gesloten afdeling voor dementerende ouderen als ab-er. Omdat ik voorheen geen ervaring had met snoezelactiviteiten komt dit allemaal een beetje lastig van de grond, ik vind het ook moeilijk om uit te voeren.

    Snoezelactiviteiten die plaatsvinden zijn o.a. snoezelfilm, badsnoezelen, snoezelviering met de pastoor.

    Wie kan mij vertellen welke snoezelactiviteiten er bij jullie op de afdeling plaatsvinden? Hoe worden deze uitgevoerd? Heeft er iemand ooit een snoezelcursus gehad?

    ALvast bedankt,

    Groetjes Cindy

  • Annet

    Hallo Cindy,

    Elke laatste donderdag van de maand worden er in Amstelveen flitssnoezelcursussen gegeven zie www.snoezeltheek.nl Ook voor informatie over snoezelen ben je daar op het goede adres.

    Groeten,

    Annet

  • wihl

    filmpjes

    http://www.youtube.com/results?search_query=snoezelen&search_type=&aq=f

  • Hanneke van Rhijn

    Hoi Cindy,

    Ik ben 2e jaars leerling van de opleiding woonzorgbegeleider, ik werk fulltime in een verpleeghuis op een pg-afdeling.

    Ik heb heel toevallig een boek moeten maken over allemaal activiteiten die je met dementerende ouderen kunt doen.

    Ik heb het eventueel digitaal op mijn pc.

    als denkt dat het je wel iets lijkt, zeg het maar dan mail ik het even naar je toe.

    moet je wel je emailadres even geven…, misschien wel handig;)

    Groetjes Hanneke

  • Els Aerts

    Hoi!!

    Ikzelf werk niet met dementerende ouderen, maar met jonge kleuters. Ook ik ben nog volop mijn weg aan het zoeken in het snoezelgebeuren.

    Daarom ben ik wel geïnteresseerd in jouw werk, Hanneke. Zou je dit alsublieft ook naar mij willen sturen? Dan kan ik eens kijken of ik er iets uit kan gebruiken.