Ik werk op een dagopvang voor ouderen, waarvan een van de deelnemers blind is, zij wil graag zelfstandig meespelen met bingo, heeft iemand een idee voor een plankje in braille of kent iemand braille plankjes?
Anja
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJe kan proberen er zelf één te maken. Ik kopieer even een beschrijving van een paar topics naar beneden, tip van Angelica
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2069&i=1949&t=1944
Op deze manier kan je client bv muntjes of fiches in de uitgeboorde rondjes van het bovenste plankje leggen zodat ze niet verschuiven.
Je zou tussen elke rij dan wat meer ruimte moeten laten zodat je boven elk vakje een stukje brailletape met het juiste cijfer in braille kan plakken.
Al tikkend bedenk ik me dat je die ook ín de uitgeboorde rondjes kan plakken.
Dt is als je het zelf wil maken Je zou ook Bartimeus eens kunnen bellen, ik kan me niet voorstellen dat zij nóóit bingo doen…;-)
Verder zijn er bij Prosenior schuifplankjes te koop, als het cijfer genoemd is, zet je het schuirf je om, mischien kan ze voelen hoe de schuifjes staan, maar het werkt in principe op kleur, dus dat kan ze niet zien.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?