Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

themabruiloften

• janneke

Wij hebben binnekort een thema week over bruiloften. Wie heeft er nog leuke tips en wie heeft er een leuk idee voor een optreden. Ook wilde ik graag het telefoonnummer weten van dansschool Step by Step. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Bedankt,

Janneke

• brenda

hoi janneke,

hier een aantal ideeen:

een modeshow door personeel. de jurken kregen we te leen van personeel en bewoners en familie.

bruidstaart (zelf maken, bij de plaatselijke banketbakker om een standaard vragen) en een uitnodiging en bedankje e.d.

ook hebben we een keer een koets met paarden rondjes laten rijden (de koets was van een oud collega)

oude trouwfoto's van de bewoners kopieren en hier een expositie van houden en dan raden wie wie is

een bruidsquiz maken deze staat volgens mij in de pasklaar, maar dat weet ik niet zeker meer.

trouwfilms bekijken van personeel of familie van bewoners.

ik hoop dat je hier wat mee kunt.

• mareille

Aanvulling op brenda,

Wat erg leuk is en wat wij zelf ook een keer gedaan hebben: bruidskleding showen van vroeger en nu. Hoe zag een bruidje eruit bijv. in de jaren '30 tot aan nu.

groetjes mareille

in het boek B.B.B. of maak werk van… staat een heel draaiboek, die je evt. kunt gebruiken.

• miranda

de trouwfilm van Maxima en Alexander!

sloeg bij ons aan

• Iris

Ik wil graag met mijn Egyptische vriend in de stijl van het oude Egypte trouwen. Hij als farao Toetanchamon en ik als zijn ‘'Queen’'

Komt dat ik persoonlijk helemaal weg ben van het oude egypte, ik heb er iets mee. Mijn Egyptische vriend woont in Egypte, hij komt binnenkort bij mij op vakantie in Nederland voor ondertrouw. En Hij wil in Egypte of Nederland trouwen. We weten niet percies welk land het wordt. Moeten we nog beslissen.

Weet iemand hier waar je in Nederland kan trouwen als themabruiloft in de stijl van de oude Egyptenaren Zoals:, farao's, tempels, mensen in gewaden met sieraden, offerbeelden, mysterieuze muziek, papyrus en lotusbloemen als bruidsboeket, farao's troon, waaierrdragers, fakkels, mensen verkleed als priesters en abtenaren van de farao. Het hele sfeertje als 3300 jaar geleden.

En de kosten wat zo een thembruiloft in de stijl van het oude Egypte ongeveer kost. Daar ben ik erg benieuwd naar. Ik wil het zo goedkoop mogelijk houden.

Maar ik wil zoizo een bruiloft in de stijl van het oude egypte.

En nog iets mijn vriend wil optenduur ook een verblijfsvergunning om met me samen te wonen in Nederland. Maakt het dan uit of we in Egypte of Nederland trouwen?