Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gezocht: AB vacature ouderenzorg

• Nienke

Ik ben een spontane meid van 25 jaar en heb al heel wat ervaring als AB'er of Medewerker Welzijn in verzorgingshuizen. Wegens mijn verhuizing naar Utrecht zoek ik eenzelfde soort baan (max. 24 uur per week) in de plaats Utrecht of omgeving. Liefst goed bereikbaar met openbaar vervoer. Graag zou ik in een tehuis komen te werken met een (protestants-)christelijke identiteit, maar ook vacatures van algemene signatuur zijn welkom!

Alvast bedankt voor uw reactie.

Hartelijke groet,

Nienke.

• Elke

Kijk ook eens op www.utrechtzorg.nl

• Barry den Ouden

Hallo Nienke,

Zelf werk ik binnen Zeisterwoude in Zeist; kijk anders eens op de website. Volgens mij zijn er momenteel vacatures!

Succes!

Barry

• brenda

op zorgsupport staan ook wel advertenties

• Nienke

Hallo Barry!

Een paar weken terug heb ik inderdaad wel naar de Zeisterwoude (Mirtehof) gesolliciteerd,

maar nog niks van gehoord, alleen (op mijn verzoek) een ontvangstbevestiging gehad,

maar de vacature staat nog steeds op de site, wat ik dus vreemd vind,

want je kon solliciteren tot maximaal 2 weken na de verschijningsdatum van de vacature.

Ik hoop gauw iets te horen van de organisatie waar jij werkt.

Hoe is het om daar te werken? Goede sfeer, ruim budget, alles goed geregeld?

Ik hoor het wel, maar erg aardig dat je mij op de hoogte stelde.

Groetjes,

Nienke.