Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

de blauwe doos

• lidy

hoi,

ik zit al 8 jaar niet meer in het vak dus vandaar deze vraag.

we kregen net te horen dat m`n mans oma dementie heeft eerste vase. ik moest gelijk aan de blauwe doos denken. word hier nog mee gewerkt? zoja ik zou het graag aanschaffen hoe kom ik daaraan? iemand enig idee?

alvast bedankt.

groetjes

• tes

er word nog mee gewerkt en de rode heet vragenderwijs, dus ik neem aan de blauwe ook. Ik denk dat je hem bij prosenior kan bestellen maar ik weet het niet zeker.

groeten,

tes

• Cindy

Hallo Lidy.

De blauwe en rode doos zijn spellen genaamd Vragende Wijs. De blauwe doos is de beste versie voor mensen met dementie, de rode doos zijn (tenminste dat is mijn ervaring) te moeilijk en confronterend.

Ik werk er wekelijks mee, en het is altijd succes gegarandeerd.

De prijs valt echter niet mee, volgens mij zijn de rode en blauwe doos bij elkaar rond de 270 euro, wat enkel de blauwe doos kost weet ik niet.

Je kan ze in ieder geval bij Pro Senior bestellen. Pro Senior is te vinden op internet, en volgens mij kan je ook via internet bestellen.

Succes, groetjes Cindy.

• Rosemarie

Hallo Lidy

Ik weet niet of je inmiddels voorzien bent maar op de site

http://www.michelkoene.nl/02speelmateriaal/02FramesetKoen.html

bijna onderaan twee versie van de blauwe doos er zijn ook twee versies van de rode. Helaas zijn ze wel prijzig.

Succes

ps fijn bedrijf erg behulpzame mensen, bestelling ging niet in een kere goed maar uitstekend opgelost