Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Activiteitenbegeleider aangeboden

• ferry uiterwijk

Zijn er bedrijven/mensen die bij de mensen thuis activiteiten aanbieden en er voor betaald worden?

• Jeanne

Ja, die zijn er. Zowel individuele activiteitenbegeleiders als organisaties die ambulante zorg bieden.

Wil je daar iets over weten Ferry?

• ferry uiterwijk

Dag Jeanne, leuk dat je reageerd, hoe kom je bij deze ambulante organisaties rond om Amsterdam en Gooi?

Waar werk jij?

Ik in Vreugdehof Amsterdam

Groetjes Ferry

• mariekevv

Bij ons worden er van uit de instelling activiteiten aangeboden aan mensen van ‘buiten’ dit kunnen mensen uit de zorgwoningen (aanleunwoningen) zijn maar ook mensen in de wijk om de instelling heen.

dit gaan in samenwerking met de thuiszorg. onder de noemer ondersteunende begeleiding.

• Jeanne

Boogh.nl zij werken in prov Utrecht en klein stukje Gooi.

Maar ik weet wel dat sommige begeleiders zich zelfstandig ambulant aanbieden, ze worden dan uit PGB betaald bij de client aan huis.

Wil je dit ook gaan doen?

• ferry uiterwijk

Ik ben aan het orenteren, wat zijn nog meer mogelijkheden.

• ferry uiterwijk

Bedankt voor je bericht, de meeste van deze mensen komen dan binnen de muren van een instelling. Ik zoek diegene die daar buiten wonen en werken.

Er is een hele grote groep die thuis blijft en daar zorg krijgt hoe worden die benaderd.

Ferry

• Jeanne

Je kan je aanbieden via bv pznnet.nl dat is een zoek-en-vind-site voor en door PGBclienten en -dienstverleners. Heb het zelf nooit gebruikt, maar ziet er erg goed uit, ook de financiële afhandeling kan je allemaal via die site laten lopen. Inclusief forum voor infouitwissleing met collega's onder elkaar.

nb deze clienten hebben dus al een indicatie, als je mensen zoekt die daar ook nog weer buitne vallen zal je dnek ik toch contact op moeten nemen met bv huisarts, wijkzorg, etc. Maar of die je namen geven….

• ferry uiterwijk

Ik ga kijken, bedankt.