Ik zoek een pompoenkwekerij om met mijn werk heen te gaan. Ik werk met licht dementerende ouderen. Wie kan mij aan adressen helpen ?? Groeten
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsOp google even zoeken vind je er een hele boel, maar wel meer in wat uithoeken van nederland, het noorden, zeeland enz. Dus misschien wat ver voor een tripje.
In welke regio werk je? Ik weet er wel 1 in Cothen/Wijk bij Duurstede, dat is onderin de provincie Utrecht, aan de Rijn/Lek. Prachtige omgeving, midden tussen de fruitboerderijen. Zou naam en adres even moeten opzoeken…
Probeer eens eenbiologische winkel/natuurwinkel in je buurt. Zij kopen hun groenten (en dus pompoenen) meestal in de regio, misschien weten zij een adres. Zij staan ook vast wel open voor bezoek. Of is er misschien een zorgboerderij voor bv verst..gehandicapten waar (biologisch) wordt verbouwd, dat je daar eens kan kijken?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?