Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

scritie

• ria

ik ben ria en zit in het laaste jaar van de opleiding activiteitenbegeleiding. ik moet over 9 weken mij scritie af hebben, meer tijd hebben ze niet gegeven.

dus nu zit ik hoe krijg ik het alemaal voor elkaar binnen die tijd. dus met andere woorden wie heeft er informatie voor mij waar ik wat aan heb. al vast bedankt voor de hulp.

ik moet een scritie maken over CVA, maar er moet ook dingen over de dagbesteding (activiteitenbegeleinding) in komen. wat het voor de mensen betekend dat er is.

groetjes ria

• Jeanne

Hai Ria,

joh, 9 weken is nog lang zat! Maar je moet gewoon meteen een begin maken.

Ik ga natuurlijk geen kant en klaar verhaal opdreunen, maar kijk eens op de onderstaande websites, daar moet zat te vinden zijn.

Ik heb ze gevonden door op CVA en op NAH (niet aangeboren hersenletsel) te zoeken op internet.

De rest moet je zelf doen, maar je kan natuurlijk altijd vragen stellen als je iets meer wil weten!

www.cva-samenverder.nl

beroerte.startpagina.nl

www.nah-algemeen.nl

www.nah-info.nl

www.hersenletsel.net

SUcses ermee

Jeanne

(ps scriptie wordt met een P erin geschreven)

• brenda

kijk eens op internet of ga verpleeghuizen en verzorginghuizen langs daar zitten veel mensen die een cva gehad hebben. vaak is daar info te vinden in een bibliotheek en op de afdelingen hebben mensen al verslagen er over geschreven, misschien mag je iemand intervieuwen. ik hoop dat je hier wat aan hebt.