Wij gaan binnenkort in Amsterdam starten met activitetietenbegeleiding voor gehandicapten en ouderen.
Wij zijn op zoek naar gegadigden die belangstelling hebben in het opzetten en om advies te geven, en misschien zelfs het verzorgen hiervan.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHallo,
Mijn naam is Rozemarijn Hijnen. Ik las dit berichtje en was meteen enthausiast.
Ik ben eerste jaars SPW 4. Ik werk momenteel bij een dagverzorging voor licht dementerende ouderen in Amsterdam zuid-oost. Ik heb het daar erg naar mijn zin. Maar ik heb daar maar een contract voor 21 uur. Ik ben dus nog 15 uur per week beschikbaar. Mij lijkt het heel leuk en leerzaam om een activiteitenbegeleiding mee te helpen opzetten en activiteiten te verzorgen. Ik heb uiteraard wel wat vragen hierover.
Waar in Amsterdam vindt dit plaats?
Wat word er precies gedaan, en gebeurd dit in een speciale ruimte of instelling?
Is dit op vrijwillige basis, of is dit een betaalde baan?
Wat is de precieze doelgroep voor deze activiteitenbegeleiding? De doelgroep gehandicapten en ouderen zeggen mij nog niet helemaal waarover het gaat.
Lichamelijk of verstandelijk gehandicapten??
Dementerende ouderen, of ouderen die gewoon graag een dagbesteding willen hebben??
Als ik antwoord heb op deze vragen, zou ik misschien wel verder willen spreken en nadenken over dit plan.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?