Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

sinterklaas bingo

• Femke

Hallo,

Ik wil graag met sinterklaas een sinterklaasbingo houden.

Niet met een verhaal, maar met woorden. Heeft iemand hier ervaring mee?

Bijvoorbeeld hoeveel woorden per kaart en hoeveel woorden in totaal?

Wie kan mij helpen?

• M. van Stokkom

Hoi Femke,

Wij gebruiken meestal de (grijze)bingokaarten die we voor de normale bingo ook gebruiken.

Je zoekt dus 75 woorden en die verbint je met een cijfer 1= sint, 2= piet etc.

Dan maak je op een a4 een vakindeling net als de bingokaart en gaat deze met pen invullen zoals de grijze kaart ingevuld staat.

Dit gebruiken wij voor verschillende thema's wel wat meer werk maar toch altijd een succes.

• Femke

Dank je wel voor je tip!

• femke

Wie kan mij helpen aan nog wat sinterklaas woorden?

Ik heb er nu 35…

• M. van Stokkom

hier komen ze:

st. nicolaas, zwarte piet, wortel, maan, boek, kado, liedjes, gluren, 6 december, intocht, marsepein, spannend, dek, raam, suikergoed, pakjesavond, kikkers, muizen, chocolade, water, mantel, suprise, inpakken, speculaas, pepernoot, mira, gedichten, spanje, stal, stoomboot, feest, taai taai, handschoenen, tekening, mijter, paard, fondant, bomen, haver, stro, roet, verjaardag, kloppen, mandarijn, klotteren(inkopen doen), pet, baard, letters, strooigoed, bischop, strooien, schoen, kachel, dak, schoorsteen, zwart, papier, turkeije, verlanglijst, pop, klomp, kinderen, zak, angst, rijmen, kruidnoot, banketstaaf, oorbellen, pruik, tabbert, sminck, etalage, veer, borstplaat.

Zo dat waren ze alle 75 die wij gebruikt hebben, succes ermee.

groetjes mary.

• tes

americo (paard van sinterklaas) stond er nog niet tussen

• Femke

Dank je wel voor jullie hulp!!!!

Groetjes,

Femke

• brenda

wat een leuke act!

• laila

Ik wil dit spel misschien ook gaan doen maar, waarom 75 woorden?

groetjes laila