Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Opruimen

• Marianne

Sinds meer dan een jaar benik met de OBU, 't wordt tijd mijn kamer op te ruimen.Zoals een AB-er betaamt heb ik van alles bewaard, o.a. jaargangen van de A(ctiviteiten) S(ector). om precies te zijn sinds 1995. Er staan veel (nog steeds) actuele onderwerpen in.

Als je belangstelling hebt, mail mij dan. Ik bewaar ze nog een week.

• Cindy

Hoi Marianne,

Hier heb ik wel interesse in.

Hoe kan ik ze krijgen en wat wil je ervoor hebben.

Groetjes Cindy.

• Marianne

Hoi Cindy,

ik heb je geantwoord, maar kreeg het berichtje weer terug. Zend mij een email met je eigen adres. Overigens ben je nr. 2 die reageert. Hart. groet, Marianne

• Marianne

Nog maar een keer proberen, gisteravond kreeg ik je mail terug, omdat hij was verzonden via de “prikpagina”.

Je bent nr. 2 die heeft gereageerd, nr. 1 wil een paar specifieke bladen hebben van de AS, maar er blijven er nog genoeg over.

Het is een bananendoos. Is het mogelijk dat je ze op haalt? ik woon in Leiderdorp, versturen met de post wordt m.i. een kostbare aangelegenheid.

Als je nog belangstelling hebt, laat mij dat dan even weten op mijn emailadres.

Voor alle zekerheid: abmarianne@hotmail.com

Ik hoop op een reactie, hartelijke groeten

Marianne