Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

activerende begeleiding gezocht

• klaaske

hallo! wij zoeken voor ons zoontje van 4 jaar een leuke gezellige begeleider/ster woonachtig in de omgeving utrecht, die van aanpakken weet en open staat voor nieuwe ideeen!

• Jeanne

Hai Klaaske,

Om hoeveel uren per week gaat het en op welke tijden?

groet Jeanne

• klaaske

hoi,

We wonen in de regio utrecht en we hebben elke maandag van +- 13.00 uur tot 18.00 ondersteuning nodig in het activeren van Bart. Daarnaast hebben we ook dringend iemand nodig die af en toe kan inspringen.

We betalen uit pgb, en werken met de werkovereenkomst van het zorgkantoor.

groetjes, klaaske

• tes

en hoe kunnen we solliciteren?

groeten,

Tes

• klaaske

Hallo!

Als je interesse hebt lijkt het me handig om elkaar te spreken.

Laat je telefoonnr. of mailadres achter dan nemen wij contact met je op!

grotejes, klaaske

• Jeanne

Eén van jullie kan in een nieuwe reactie het hokje van“emailadres verbergen”open laten, dan verschijnt in je reactie op het forum links bovenin een streepje onder je naam. Als je met de muis over je naam beweegt zie je het mailadres links onderin je scherm OF op de onderstreepte naam klikken voor een mailtje sturen.

Bij je volgende reactie kan je het hokje weer aanvinken en blijft je mailadres onzichtbaar.

Jeanne

• Chantal

Beste Klaaske,

Ik heb interesse in de activiteitenbegeleiding van Bart.

Ik ben sinds kort begonnen met het aanbieden van activiteiten bij mensen aan huis.

Op mijn site: www.sidus-ab.nl vind je mijn flyer met contactgegevens. Binnenkort zal deze site uitgebreid worden. Mocht u nog op zoek zijn naar een ab-er voor uw zoon kunt u altijd contact met mij opnemen.

Ik sta ten alle tijden open voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Met vriendelijke groet,

Chantal de Gooijer

• tineke

hallo

ik zoek een begeleidster voor mijn dochter met syndroom van down.

wel met eigen vervoer.