Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opzetten van dagbesteding

• marianne

Hallo creabea's ;-)

ik werk in de gehandicapten zorg als woonbegeleider, maar ga als het doorgaat de dagbesteding opzetten ( voor oudere verstandelijk gehandicapten clienten) op de zelfde locatie als waar ik nu woonbegeleider ben.

Ik heb spw-4 activiteiten begeleiding geleerd(,maar nu al 3 jaar woonbegleiding doe), dus erg leuk om dit te gaan doen..en bovenal, meer regelmatiger te gaan werken!

nou is mijn vraag aan de doorgewinterde ab'rs:

hoe maken jullie een week schema/planning?

met kleuren? zelfde activiteiten die terug keren wekelijks of maandelijk?

werken jullie met picto's?

zou iemand mij willen helpen met ideeen en of tips die jullie zelf al hanteren? waarvan je weet dat dit ook goed werkt?

mijn dank is groot!

mailen mag ook: maloutje33@msn.com

• klaaske

hoi! ben je ook geinteresseerd in activerende begeleiding aan huis voor een superleuk 4 jarig knulletje? groetjes, klaaske

• Jeanne

Hai Klaaske,

In welke regio zit je en om hoeveel uren per week zou het gaan?

Groetjes Jeanne

• Jeanne

ik zie het al in andere discussie

Ik ga daar verder

• Jane

Kom eens langs om te kijken. www.dwrp.nl

Groet,

Jane

• Cindy

Hallo Marianne,

Misschien kan Marianne uit het bericht van d.d. 02-09-07 je helpen.

Groetjes Cindy.

• kitty

Hallo,

Ik wil graag dagbesteding aan huis gaan opzetten voor verstandelijk gehandicapten van laag niveau, maar weet niet goed waar ik moet beginnen.

Kan ik dit als zelfstandige doen, of moet je je aansluiten bij een activiteitencentrum? Waar kan ik subsidie aanvragen, en hoe kom ik erachter of er genoeg vraag is?

Heb jij antwoord op mijn vragen, of kan je me verder helpen?

Graag hoor ik het dan!

Groetjes,

Kitty