Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

salaris oproepkracht

• Jeanne

Ik heb viavia gehoord dat er bij een organisatie in de buurt een vacature voor oproepkracht komt. Nu is mijn vraag: wat voor salaris kan ik verwachten/vragen. Op internet kom ik heel verschillende inkomens tegen en meestal voor 20 uur of meer.

Hoe gaat dat bij een oproepkracht? Heb je toch een soort basisloon, wordt je per uur betaald? Zijn er nog andere dingen waa rik aan moet denken/op moet letten?

Alvast bedankt voor tips

Jeanne

• mariekevv

ik weet niet precies wat een basis salaris is van een oproepkracht, idd afhankelijk van het aantal uren. je zou op internet op zoek kunnen gaan naar een cao. de meeste instellingen moeten zich daaraan houden.

mvg marieke

• Jeanne

Dank voor je reactie, het lukt alleen niet.

Ik heb op CNv, FNV en AbvaKabo geprobeerd de CAO te downloaden ( na lang googelen ;-) maar ik kan het document op een of andere manier niet binnenhalen.

Wie heeft een oplossing of kan misschien een stukje knippen en plakken uit de CAO? (normaal kan ik gewoon PDF documenten downloaden)

groet Jeanne

• Ramona

Hoi Jeanne, misschien kunnen ze hier verder helpen.

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=2&collapse=1 of

http://www.postbus51.nl/index.cfm/t/Oproepkrachten__flexwet_/vid/645AAA23-C295-519D-118CEBFA600DF902

Kan niets vinden over wat er betaald wordt. Dat zal waarschijnlijk afhankelijk zijn voor welk CAO je gaat werken, denk ik.

Succes, Ramona:)

• marleen

hallo Jeanne,

Waarschijnlijk heb je je antwoord al gehad, maar voor het geval dat. Het inkomen van een oproepkracht is bij mijn weten bepaald door de organisatie waar je voor werkt. Dit weten de organisaties zelf wel, dus als je geïnteresseerd bent in een vacature gewoon vragen. Nou ik hoop dat je alsnog iets aan mijn antwoord hebt en anders suc 6 ermee. groet Marleen,

• Daniela

hallo, ik heb begrepen dat invalkrachten nu hetzelfde loon krijgen als een vaste werknemen dus even uitzoeken en je kunt het altijd navragen als ze echt interesse hebben na je sollicitatie.

succes

• Jeanne

Bedankt voor jullie reacties, ik was er nog niet uit maar de baan was helaas aan een ander vergeven. Toch denk ik dat oproepkracht een goede ingang kan zijn in een organisatie. Even afhankelijk dus nog wat zij betalen voor ik het echte antwoord heb.

thanks

Jeanne

• Arie

Jeanne; Een oproepkracht wordt per uur betaald voor de uren die gewerkt worden. Je moet opletten want je salaris loopt altijd een maand achter met wat je gewerkt hebt. Dus salaris september heb je gewerkt in augustus. Dit heeft te maken met het feit dat je als oproeper geen vaste uren hebt dus geen werk geen geld! De salaris inschaling verschilt per sector iets in de ouderenzorg is schaal 35 gangbaar afhankelijk van je opleiding en ervaring. Hoop dat je hier iets aan hebt Arie