wie heeft er ervaring met clownoptredens op een pg unit?
En die ook nog een beetje betaalbaar zijn?
gr joke
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsfaria clowns zijn bijna niet te betalen met een beperkt budget. Wij hebben een circus week gehad voor onze pg unit hierbij hebben wij een clown gehuurd die op kinderfeestjes kwam en die heeft zijn programma een beetje aangepast aan de doelgroep. Ik weet niet waar je woont anders wil je wel het telefoonnummer geven.
Groetjes vera
Wat ook heel leuk is, is om iemand van het poppentheater uit te nodigen. Zij hebben soms ook speciale programma's voor dementerende ouderen. Met behulp van muziek en mooie poppen wordt er een voorstelling gegeven.
Heel mooi om de reacties van de bewoners te zien…
Laatst hadden wij ook iemand en deze man deed het voor 50 euro, een klein uurtje, met pauze ertussen.
Ik moet wel zeggen dat hij door sponsering van anderen alleen onkostenvergoeding wilde hebben, anders was het bedrag hoger uitgevallen, maar je kunt in de buurt informeren.
groetjes mareille
Hoi
Contactclown, met ruime werkervaring, PG en EVG, biedt zich aan.
Heb een vast uurtarief exclusief reiskosten, werk freelance met collega.
Geen act, maar activeren clienten in de verdwaalde, verborgen en verzonken belevingsfase met behulp van clownsmethodieken.
Schriftelijk activiteitenplan ( 5 stappen) en evaluatie-verslag wordt van opdrachtgever verwacht en dus op prijs gesteld.
Met clownse groet
Hallo Ik werk ook als clown op een pg afdeling. Het contact op deze manier met PG bewoners is geweldig. Ik werk ook als geurclown. Met aromatherapie en clownen, is ook verrassend. Soms werk ik met een clownsmaat. Een man als clowns maatje heeft een totaal andere inpact dan een vrouw als maatje. Leuk om het verschil op een groep bewoners te zien.joke schreef:
>
> wie heeft er ervaring met clownoptredens op een pg unit?
> En die ook nog een beetje betaalbaar zijn?
> gr joke
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?