Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bruidsmodeshow

• angelica

Hallo!

In het verpleeg/verzorgingshuis waar ik werk willen we van de AB een bruidsmodeshow organiseren. Natuurlijk hebben we zelf al veel ideeen maar misschien heeft een van jullie ook nog een leuke, laat het maar horen ben benieuwd!!!

groetjes Angelica

• caatje

In mijn vorige baan hebben wij dat ook gedaan en toen hebben we het personeel en familyleden van de bewoners gevraagd wie zijn trouwjurk nog had en of ze deze nog paste en wilden showen. O we hebben zo'n plezier gehad!! Jurken van 1 jaar oud maar ook die oudjes lekker bruin met beige en een truttehoed. Maar er was zelf een oude dame die haar trouwjurk nog had en pastte Gewlig! We headden er een film van gemaakt en het was echt zo leuk om te zien wat de reakties waren? De een herkende de dochter (wist dus van niets) de ander herkende de verzorgende die haar altijd hielp.

Echt een aanrader!

• Peggy

Wij hebben met 4 psychogeriatrische afdelingen een bruidsshow gehouden vorig jaar oktober. Echt een ontzettend succes. We hebben een draaiboek uit pasklaar gebruikt. We hebben eerst een poster opgehangen waar we vroegen naar oude jurken van familieleden. Verder hebben we verzorgend personeel gevraagd voor jurken. Realiseer je dat niet iedereen meer in haar jurk zal passen, maar dat je jongere meiden wel enthousiast kunt krijgen om te showen. (ik heb zelf ook meegedaan) We hebben ook gezocht naar 3 bruidengommen.

We hebben een boeket gesponserd gekregen van een bloemist uit de buurt. We hebben een bruidstaart laten maken door een dagcentrum voor gehandicapten. Voor een mooi prijsje hebben ze deze voor ons kunnen maken.

We hebben de ruimte versiert met witte en roze tule, ballonnen en strikken en linten.

Iedere afdeling heeft gezorgd voor corsages voor iedere bewoner en ze kregen een bruidssuikertje als afsluiting.

Bij alle jurken hebben we gevraagd uit welk jaar deze was, en wat de bijzonderheden waren van de dag. Je kunt er echt een hele leuke dag van maken. Zou het zo weer over doen. Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel.

gr Peggy

• natascha

Hoi,een aantal jaren geleden hebben ook wij een bruidsmaand georganiseerd.Eerst inderdaad een oproep in huis wie er zijn bruidsjurk nog had en of we die tentoon mochten stellen in huis en aan het eind van de maand een modeshow.De jurken werden geshowd door personeel etc.Via de fotograaf kregen we foto's die we mochten tentoonstellen en we hadden zelfs een koetsje in huis.Was een super leuke maand, die ik graag eens over zou willen doen!