Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

themaweek

• Marianne

Ik moet in het woonzorgcentrum waar ik werk een themaweek doen over vroeger en nu. Wie heeft er een paar tips om dit een geslaagde week te worden?

• sandrav

Denk bijvoorbeeld aan een oudhollandse spelletjesmiddag met echte spelletjes van vroeger. Je kan iets met oudhollands snoep doen.

Verdre kan je ook het thema ot en sien hierbij gebruiken.

Succes in ieder geval.

Sandrav

• mech

Vroeger en nu: Misschien kun je er ook de jeugd bij betrekken, via bijv een basisschool in de buurt. Samen vergelijken wat er anders is, iets presenteren/ voordragen door de ouderen en door de jeugd. mogelijkheden genoeg.

• M. van Stokkom

Er zijn verschillende mogelijkheden; Wij hebben als thema gehad: Oostenrijk, Italie, Belgie, Olympische spelen en Kermis.

Misschien brengt je dit al op ideeen, voor draaiboeken of meer uitgewerkte versies van bovenstaande ideeen kun je me mailen.

Groet Mary.

• sissiwenen@yahoo.com

Binnenkort wil ik op onze dagbesteding voor ouderen een themaweek over Oostenrijk organiseren. Wie heeft er nog een draaiboek of uitgewerkte versie met ideetjes? Groetjes Wilma

• -Marga-

Wie heeft scoreformulieren die ik kan downloaden voor een spellenmiddag voor ouderen. Het liefst met meerdere spelonderdelen per formulier zodat er per bewoner maar 1 formulier nodig is. Dit i.v.m. te weinig tijd om zelf in elkaar te zetten.

Alvast bedankt.

Marga