Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bewoners vakantie

• lia

Wie heeft er ervaring en goed tips/adres voor bewonersvakantie het gaat om pg bewoners met een lich beperking.

Wij willen met 5 bewoners volgend jaar een midweek op vakantie.

Is een aangepaste groepsbungalow of een soort zorghotel misschien iets.

Wie kan mij van goede ervaringen vertellen en adviseren.

Alvast bedankt voor de tips collega~s

• Judith

Hallo Lia, ik loop momenteel stage in een zorgcentrum voor bejaarden.

We zijn 2 weken geleden op vakantie geweest met in totaal 13 bewoners.

Ik weet niet waar je precies op vakantie wilt gaan maar in Epen(Zuid Limburg) is een prima locatie.

Het heet “Het Bovenste Bos” en is van alle gemakken voorzien. www.groepsverblijf.nl/bovenstebos/ ik zou zeggen neem eens een kijkje op de site en oordeel zelf.

Groetjes Judith

• marieke

ik weet in de buurt van ommen de imminckhoeve, dit is een grote accomodatie. volgens mij is het officieel van de zonnebloem. met mijn vorige werk hebben we daar een aantal keer gezeten. ideaal met een afgesloten binnentuin, tussen de schapen.

ook ben ik een keer naar een soort bungalowpark geweest in de buurt van tilburg (plaats vergeten) dit was volgens mij gewoon van landal oid en deze hadden twee aangepaste huisjes, compleet met tillift bad ed

mvg marieke

• natascha

Hoi,

Ik werk als ab in een verpleeghuis en doe al; een aantal jaren de patientenvakanties organiseren voor diverse afdelingen. Heb dus aardig wat ervaring en adressen. Weet jij of er evt behoeft zou bestaan om iemand dit te laten regelen van jullie voordeur tot aan de vakantiedeur? Hier ben ik een onderzoekje naar gestart, dus vandaar mijn vraag!

Maar met hoeveel bewoners en personeel zouden jullie willen gaan?

Waar naar toe, welke omgeving en welke accomodatie?

Ik hoor,

Natascha