hallo allemaal,
ik ben activiteitenbegeleider maar werk als dagbestedingscoach.
nu is er bij ons nog geen functieprofiel voorhanden.wie werkt ook als dagbestedingscoach en heeft een functieprofiel voorhanden met taken in beschreven.
groetjes
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumshallo h, ik zou de functieprofiel graag van je ontvangen.wil je deze per email sturen? bedankt!
ik ervaar dat de functie dagbestedingscoach toc een veel eisendere functie is dan de ab functie.teminste in onze instelling.er word verwacht dat je meer coachend bezig bent en minder uitvoerend.dat doet een ab-er toch niet? graag nog meer reacties.en dan zie ik vaak dat je als ab-er in schaal 35 zit en als dagbestedingscoach in 40 -45.
hoi, ik heb een functieprofiel van een ab-er maar niet die van een dagbestedingscoach. ik heb de cursus dagbestedingscoach onlangs gevolgd. je bent andere aan het coachen op dagbesteding; de vrijwilliger( die zelfstandig functioneert binnen onze organisatie), verzorgende, voedingsassistenten etc voeren aktiviteiten uit.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?