Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

color cards

• marieke

hallo,

ik ben op zoek naar color cards met het thema eten. zodat het makkelijker is voor dementerende om een keuze te maken in de maaltijd.

ik weet dat er een serie foto's bestaat maar waar kan ik deze bestellen?

mvg Marieke

• peggy

ik heb deze op de activiteitenbeurs in ede gezien. Volgens mij bij de stand van Barry Emons. deze waren eigenlijk voor gehandicapten, maar ik vond ze persoonlijk ook een mooi idee voor dementerende ouderen. Daar werk ik ook mee. Je zou eens op de site kunnen kijken of ze kunnen benaderen. Succes :)

• marieke

bedankt voor de tip, heb op de site gekeken maar daar kon ik het niet vinden. Heb maar even een mailtje gestuurd misschien dat zij het me kunnen vertellen.

Maar sta nogsteeds open voor suggesties…

grzt Marieke

• Peggy

heb net even in het boek van barry emons gekeken. Daar staat het inderdaad in. Het heet maaltijdpuzzel. Het is trouwens niet goedkoop, 209,50 Je zou ook eventueel een versie zelf kunnen maken?! Bij ons hebben ook al regelmatig spullen nagemaakt vanuit het boek, is een stuk goedkoper.

• mariska

Is het niet wat om zelf foto's te maken en te plastificeren?

Dit hebben wij ook met een aantal spellen gedaan. Dit is veel goedkoper.