Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

C.A.O AB te laag ingeschaald

• Daniela

Hallo allemaal, ik werk als activiteitenbegeleidster en ben er achter gekomen dat we in schaal 6 zitten. Dit klopt in vergelijking met andere funcites op niveau 4 niet:

Ten eerste zijn beide opleidingen AB en WB M.B.O niveau 4 en zou je dus verwachten dat ze in dezelfde schaal staan. WB staat in schaal 8 en AB dus lager in schaal 6.

Ten tweede wordt activiteitenbegeleider gelijk gesteld met Sociaal cultureel werker niveau 2 wat dus ook niet klopt.

Ten derde staat sociaal cultureel werker niveau 4 in salarisschaal 10. ( Zou leuk zijn natuurlijk om alle niveau 4 opleidingen hier te plaatsen.)

Wie snapt hier iets van ?, ik heb in ieder geval een mail geschreven naar een paar instanties hierover. Ik ben verbaasd hierover.

• lia

hoy

Ik werk in amsterdam en zit in schaal 40 cao verzorging &verpleging.

Meestal als je in een verpleeghuis werkzaam bent zit je in deze schaal indeling.

groetjes Lia

Daniela schreef:

>

> Hallo allemaal, ik werk als activiteitenbegeleidster en ben

> er achter gekomen dat we in schaal 6 zitten. Dit klopt in

> vergelijking met andere funcites op niveau 4 niet:

>

> Ten eerste zijn beide opleidingen AB en WB M.B.O niveau 4 en

> zou je dus verwachten dat ze in dezelfde schaal staan. WB

> staat in schaal 8 en AB dus lager in schaal 6.

>

> Ten tweede wordt activiteitenbegeleider gelijk gesteld met

> Sociaal cultureel werker niveau 2 wat dus ook niet klopt.

>

> Ten derde staat sociaal cultureel werker niveau 4 in

> salarisschaal 10. ( Zou leuk zijn natuurlijk om alle niveau 4

> opleidingen hier te plaatsen.)

>

> Wie snapt hier iets van ?, ik heb in ieder geval een mail

> geschreven naar een paar instanties hierover. Ik ben verbaasd

> hierover.

• tes