Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

C.A.O AB te laag ingeschaald

• Daniela

Hallo allemaal, ik werk als activiteitenbegeleidster en ben er achter gekomen dat we in schaal 6 zitten. Dit klopt in vergelijking met andere funcites op niveau 4 niet:

Ten eerste zijn beide opleidingen AB en WB M.B.O niveau 4 en zou je dus verwachten dat ze in dezelfde schaal staan. WB staat in schaal 8 en AB dus lager in schaal 6.

Ten tweede wordt activiteitenbegeleider gelijk gesteld met Sociaal cultureel werker niveau 2 wat dus ook niet klopt.

Ten derde staat sociaal cultureel werker niveau 4 in salarisschaal 10. ( Zou leuk zijn natuurlijk om alle niveau 4 opleidingen hier te plaatsen.)

Wie snapt hier iets van ?, ik heb in ieder geval een mail geschreven naar een paar instanties hierover. Ik ben verbaasd hierover.

• lia

hoy

Ik werk in amsterdam en zit in schaal 40 cao verzorging &verpleging.

Meestal als je in een verpleeghuis werkzaam bent zit je in deze schaal indeling.

groetjes Lia

Daniela schreef:

>

> Hallo allemaal, ik werk als activiteitenbegeleidster en ben

> er achter gekomen dat we in schaal 6 zitten. Dit klopt in

> vergelijking met andere funcites op niveau 4 niet:

>

> Ten eerste zijn beide opleidingen AB en WB M.B.O niveau 4 en

> zou je dus verwachten dat ze in dezelfde schaal staan. WB

> staat in schaal 8 en AB dus lager in schaal 6.

>

> Ten tweede wordt activiteitenbegeleider gelijk gesteld met

> Sociaal cultureel werker niveau 2 wat dus ook niet klopt.

>

> Ten derde staat sociaal cultureel werker niveau 4 in

> salarisschaal 10. ( Zou leuk zijn natuurlijk om alle niveau 4

> opleidingen hier te plaatsen.)

>

> Wie snapt hier iets van ?, ik heb in ieder geval een mail

> geschreven naar een paar instanties hierover. Ik ben verbaasd

> hierover.

• tes

In de omgeving van utrecht/rotterdam toch niet; schaal 35.

• daniela

Ik bedoel salarisschaal , die gaat tot 12 in het boekje C.A.O welzijn en maatschappelijke dienstverlening.

• tes

Salarisschaal gaat toch naar aanleiding van werkervaring en leeftijd? Die gaat als het goed is elk jaar omhoog

• daniela

Ik denk dat je het over iets anders hebt, we krijgen wel elk jaar loonsverhoging i.v.m werkervaring maar dit is toch iets anders dan wat ik bedoel. Dit gaat over de functiematrix.

• jacomien

Hoi,

Ik zit nu in schaal 35, vroeger was dat schaal 6

Voor mij is dat veranderd toen ik van AB in de verst gehand zorg naar dementerende ben gegaan ( verpleeghuis cao)

groet, Jacomien