Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vacature?

• Annemiek Haring

Hallo,

Ik ben Annemiek met HBO SPH diploma en kunstenaarsachtergrond www.haringkunst.nl Nu werk ik vrijwillig als werkbegeleider op een manege met zorgvragers. heel leuk. Wat ik heel graag wil is een betaalde baan als werkbegeleider/ aktiviteitenbegeleider in een tuin/ boerderij/ ambacht of een atelier kunstuitleen. Dat laatste zou ik ook mede willen en kunnen opzetten. Wie oh wie weet wat of denkt dat doen we?! Op bereisbare afstand van Arnhem.

Annemiek Haring

• antjeee

Laat even een berichtje achter op www.abcafe.tk bij ik zoek een baan… weet jij er een?

Hier worden regelmatig vacatures geplaatst, en worden er op zulke oproepjes gereageerd. Ook komt er regelmatig een nieuwbrief uit!

Groetjes

• Annemiek Haring

Beste Antjee,

Ik heb een oproepje geplaatst, maar dat is al weer weggeghaald. Of is er iets misgegaan?

Annemiek

• an'tjeee

Mail me anders even jouw berichtje: dan plaats ik hem even. Want ik heb zelf geen idee waar hij dan gebleven moet zijn, niemand kan hem zomaar verwijderen.

Mailadres staat op het forum