Wie weet waar het kegelspel `boemerang` te koop is? Ik heb op internet gezocht, helaas zonder resultaat..
Gr. Francine
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk weet niet of het datgene is wat je bedoeld is het het kegelspel met zo'n balletje aan een draadje dat dan rondgaat omn de kegeltjes om te gooien?
Ik heb dan een tip?
IK heb in het plafon gewoon een haakje gedraaid en daaraan een stevige draad met een zachte stoffen bal (babybal) op de grond ligt een ronde cirkel met rondjes getekend met een cijver erin. Op de rondjes zet je gewoon knotsen? of kegelspel goedkope winkel. Alle bewoners kunnen dan mee doen. Zelfs in de rolstoel. je zorgt dat de bal halvewege de kegels komt en als hij stilhangt hangt de bal tussen de kegels. je houd afstand en geeft de bewoner op een redelijke afstand de bal. Zodra deze de bal los laat vallen er kegels om. Ik doe dat ieder maar 1 keer mag gooien per beurt en dan krijg je dat de 1 allemaal omkrijgt en de ander blijft er wat staan. Het is geen techniek, dus ieder kan het. Veilig en erg leuk!! Een ieder kan het namelijk winnen. we spelen vaak meerdere ronden. IK heb de rondjes gecijverd met 2 en 3 punten en dan 8 kegels. Valt echter alles om dan krijg je 2 bonuspunten. Een aanrader. Is het spel uit? haal je de draad van het oogje en je ruimt het gemakkelijk op!
Groet Caatje
Sorry mam, ik weet het ook niet!
Haha misschien lees je dit nooit meer maar het leek me toch grappig om even een berichtje te sturen! Verrassing!
Xx je lieve dochtertje EdithFrancine Kramer schreef:
>
> Wie weet waar het kegelspel `boemerang` te koop is? Ik heb op
> internet gezocht, helaas zonder resultaat..
>
> Gr. Francine
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?