Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

thema maand.

• eri

Hallo,

Ik werk in een verzorgingshuis. Hier houden we elk jaar een thema maand.

Vorig jaar hadden we de themamaand de jaren 50.

Wie heeft nog leuke nieuwe idee voor ons??

Groetjes eri

• Jet

Welke maand wordt het themamaand. Dan kun je het thema aan die maand aanpassen, bijoorbeeld in januari winter van…. etc.

• sandrav

ot en sien is ook een leuk thema

• eri

bedankt voor jullie ideeen.

Groetjes eri

• caatje

In de boekhandel is een leuke serie te koop. De jaren 50 en de jaren 60 enz. Je hebt er inkijk exemplaren kom je wellicht op ideeen sfeer. Ik heb zelf de jaren 60 en je ziet dan allemaal artikelen die toen hot waren. plaatjes bv wasmiddelen en dat de hippies er waren en de huisstijl in die jaren erg leuk. Het boek kost rond de 25 euro. maar kijken is voor niets! Caatje

• Paulien

Hallo,

Ik werk met dementerende ouderen en mijn vraag aan caatje is hoe de boeken heten en misschien de isbn nummer?

Dit lijkt me ook wel wat voor bij mij op het werk.

gr. paulien

• ineke

Wij hebben als thema's wel eens gehad: trouwjurken, en er hingen door het hele huis trouwjurken, van bewoners en van personeel, erg leuk.

OOk thema poeziealbums is erg leuk … probeer van iedereen in vitrinekasten ofzo, poeziealbums neer te leggen … te schrijven … ouder versjes en plaatjes erbij te betrekken …

Thema baby;s … als er een personeelslid zwanger is … ook erg leuk

En op dit moment zijn wij met een seizoenentafel begonnen … we zijn bloemenpopjes, en kabouters van vilt aan het maken … een projekt waar je het hele jaar door aan kan werken …

groetjes

Ineke

Paulien schreef:

>

> Hallo,

>

> Ik werk met dementerende ouderen en mijn vraag aan caatje is

> hoe de boeken heten en misschien de isbn nummer?

> Dit lijkt me ook wel wat voor bij mij op het werk.

>

> gr. paulien