Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Mannen Soos

• Tamarah

Een hele goedemiddag!

Ik loop stag in een zorgcentrum en wil graag een mannensoos opzetten omdat de heren al at geklep van de dames een beetje zat worden. Nou wil ik graag van julli weten wie er ook een mannensoos heeft en hoe dat in zijn werk gaat!

Alvast bedankt!

Groetjes Tamarah

• Chantal

Wat een leuk idee, zo'n mannensoos!

Wat voor soort activiteiten wil je de mensen aanbieden?

Meer recreatief gericht? of voor het behoudt van het geheugen?

Ik ken jouw stageplek natuurlijk niet, dus ik weet niet wat voor soort mensen er zitten, hoe groot je groep is?

maar ik heb even voor je gebrainstormt:

verschillende kaart spelen. (eenendertigen, kwartetten, klaverjassen, hartenjagen)

biljarten

dammen/ schaken

houtbewerking

verven

Verder denk ik dat je sowieso al een heel ander sfeertje krijgt wanneer er geen vrouwen op de groep zitten, dus kun je ze ook andere activiteiten aanbieden.

werken met de computer,

het nieuws kijken of een film.

de krant gezamelijk doornemen.

sport of auto magazines.

• Paulien

Wij hebben een mannensoos, die aangeboden wordt voor de mannen van de verpleegafdelingen.

De heren vinden het fijn even onder elkaar te kunnen zijn.

Alleen wij ( ab'ers) die de actviteit aanbieden zijn vrouwen, hier reageren de heren positief op.

We beginnen altijd met een kop koffie en de krant, hierna bieden we verschillende actviteiten aan, wat de heren maar willen.

gr. Paulien