Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

help! ik zoek een opleiding AB!

• jolanda stark

Hallo,

Ik ben Jolanda Stark, 28 jaar, wonende in Noordwijk, Zuid-Holland.

Ik ben van beroep grafisch vormgever/ontwerper en momenteel werkloos en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik de kant van activiteitenbegeleiding op wil!

Ik ben erg creatief en verzin altijd van alles om mensen bezig te houden, knutsel al van jongs af aan, ben heel sociaal en kan goed met mensen omgaan, voor mij vielen de puzzelstukjes inene op zijn plaats, als je werkloos thuis zit heb je genoeg tijd om na te denken wat je nu eigenlijk wil met je leven! Alleen zit ik met een probleem: overal heb je een opleiding voor nodig, logisch. Maar er moet geld in het laatje komen dus ik wil tijdelijk ander werk gaan doen en daarnaast in de avonduren een opleiding activiteitenbegeleider/welzorg doen, liefst mezelf zo snel mogelijk omscholen, of een bedrijf waar je in de praktijk leert en zelfstudie thuis.

Wie o wie kan mij daarbij helpen? want ik zie alleen maar dagopleidingen van 3 jaar lang, dat kan niet want dan heb ik geen inkomsten. Hoop dat iemand mij hierbij kan helpen, zo ja alvast hartelijk dank,

Groeten,

Jolanda Stark.

• christel

Hoi Jolanda,

Wat je kunt proberen is open sollicitaties te sturen in je omgeving.

Daarnaast moet je als je de opleiding gaat doen, zowiezo 20 uur stage lopen of werk hebben in de activiteitensector of woonbegeleiding.

Geef je op als invalkracht of vakantiewerker, misschien rol je zo ergens binnen.

Heel veel succes in ieder geval

• jolanda stark

Bedankt voor de tip! Ik heb inmiddels een opleiding/thuiscursus gevonden zonder stage en daar informatie over aangevraagd. Ik ga op banenjacht,

groeten,

jolanda

• saskia van der meer

Hallo jolanda,