Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vacature

• F.Hathway

Hallo,

Ik ben sinds 3 jaar werkzaam in verzorgingshuis Onze Woning, te Diemen onderdeel van Cordaan. Ik werk sochtends op een groepsverzorging waar ik 4 a 6 dames tot en met de lunch een gezellige ochtend aanbied. Smiddags ben ik verantwoordelijk voor de hoofdactiviteiten. bingo, film, uitstapjes etc.

Z.s.m start ik mijn nieuwe functie als medewerker culturele participatie en daarom zoeken wij op korte termijn en vooralsnog t/m december een activiteiten begeleider.

Mocht U interesse hebben, stuur mij dan een mailtje!

groetjes,

Fran

• lia

ik werk nu 20 uur per week 4 dagen van 5 uur geen feestdagen en weekenden op een groepsmeerzorg van pg bewoners in amsterdam zuidoost.

ik ben zv maar heb een curcus gedaan voor ab en doe dit werk al 10 jaar als ab op een groepsmeerzorg voor 15 bewoners ik sta als ab er alleen voor kan dus zeer zelfstandig werken.ik ben nu bezig met vraaggestuurde ab en maak een individueel ab plan per bewoner.

om wat voor uren gaat het op de groep van de vacature en hoe zit het met een kans op een vaste aanstelling, ik heb een vast contract en wil eigenlijk alleen iets anders als er goede toekomst perpectief wordt aangeboden.

ik ben benieuwd naar je reactie groetjes lia

• f.hathway

het is voor minimaal 20 p.w. Maandag t/m donderdag. Vrijdag's vrij.

De kans dat je een vaste aanstelling zou krijgen is aanwezig maar niet zeker. Ik wordt namelijk gedetacheerd. Dwz als mijn nieuwe baan mij geen vaste contract kan aanbieden in januari wegens het stoppen van subsidiegeld dan kan ik terug naar mijn huidige functie hier in Diemen. Dus, zoals je niet kan het je echt niet gegarandeerd worden.

Als je geinteresseerd bent zou je je c.v en brief moeten/kunnen sturen naar

Cordaan onze woning

t.a.v Henny Snel

Berkenstede 36

1112 CC diemen.

Ik zou het wel deze week versturen.

Groetjes,

Fran