Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kwaliteit artiesten

• A.Morssinkhof

Beste redactie,

Ik kan me helemaal voorstellen dat positieve berichten over artiesten en activiteiten uw voorkeur hebben. Het is zinvol om daar energie in te stoppen en deze kennis en ervaringen door te geven.

Echter ook wij hebben vorige week slechte ervaringen opgedaan met een door u genoemde artiest, die zich bij een meningsverschil zeer onheus heeft gedragen in het bijzijn van bewoners/clienten.

Waarschuwingen over slechte ervaringen hebben zin, als wij eerder van het bestaan van uw site hadden geweten was ons wellicht deze vervelende situatie bespaard gebleven.

Met vriendelijke groet,

A.Morssinkhof

Zorggroep Solis

Deventer

• F Hathway

Ik vind het dan ook jammer dat de discussie over de artiesten in kwestie verwijderd is. Maar kan het begrijpen als één en dezelfde persoon steeds onder verschillende namen reageerd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Het was een door mij in het leven geroepen discussie die behoorlijk zinvol had kunnen zijn. Omdat je anderen dezelfde drama die ons overkwam kunt besparen. Een tegen vallende artiest is één. Een artiest waar je niet mee opschiet kan ook gebeuren. Maar artiesten die ronduit onbeschoft zijn, schelden in bijzijn van clienten etc mogen vind ik best genoemd worden. Niet zwart gemaakt… Maar wel genoemd. We moeten toch weten wat we “in huis” halen? Zoveel geld hebben we niet…en bovendien willen we ons en onze clienten dat niet aan doen!